  • 1. Data: 2005-11-09 08:14:02
    Temat: Kiedy będzie warto wziąść kredyt w CHF ?
    Od: "Flashka" <n...@p...onet.pl>

    --
    Pozdr

  • 2. Data: 2005-11-09 08:17:43
    Temat: Re: Kiedy będzie warto wziąść kredyt w CHF ?
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-11-09 09:14- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Flashka, gdy pisał(a):
    [nic nie napisał]

    1.Na świętego Prota.
    2. NTG (może pl.biznes.wrozby.i.prognoza.pogody)

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****

  • 3. Data: 2005-11-09 08:27:07
    Od: "Flashka" <n...@p...onet.pl>

    nie karmić trolla

  • 4. Data: 2005-11-09 08:56:58
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-11-09 09:27- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Flashka, gdy pisał(a):
    > nie karmić trolla

    Piszesz sam o sobie? OK, EOT

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****

  • 5. Data: 2005-11-09 09:28:44
    Od: Flying Sourcer <g...@g...pl>

    yayco napisał(a):
    > 2005-11-09 09:14- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    > Flashka, gdy pisał(a):
    > [nic nie napisał]
    >
    > 1.Na świętego Prota.

    Ja bym napisał: Na świętej Dygdy, co jej nie ma nigdy ;-)

    > 2. NTG (może pl.biznes.wrozby.i.prognoza.pogody)

    A to mi się strasznie podoba :-) Aż się zachłysnąłem kawą!

    --
    Pozdrawia P.I.T.E.R.
    Positronic Intelligent Thorough Exploration Replicant

  • 6. Data: 2005-11-09 09:41:48
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-11-09 10:28- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Flying Sourcer, gdy pisał(a):

    > Ja bym napisał: Na świętej Dygdy, co jej nie ma nigdy ;-)

    Ja nie jestem aż takim pesymistą. Myślę, że tendencja się wcześniej czy
    później odwróci ("Jak na Świętego Prota jest pogoda lub słota, to na
    Świętego Hieronima jest deszcz, albo go nima")

    > A to mi się strasznie podoba :-) Aż się zachłysnąłem kawą!

    Thx

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****

  • 7. Data: 2005-11-09 09:47:52
    Od: "inżynier Nowak" <n...@N...gazeta.pl>

    Flashka <n...@p...onet.pl> napisał(a):

    > nie karmić trolla

    Dziwny jestes. Wysylasz posta z glupim pytaniem, na ktore jedyna sensowna
    odpowiedz to - wtedy, kiedy zloty wroci do trndu wzrostowego (a to jedna
    cholera wie, kiedy nastapi - moze jutro, a moze za rok). Na dodatek zadajesz
    pytanie w temacie posta, a nie w tresci, co narusza netykiete.
    A jak ktos sie z Ciebie posiej, to sie rzucasz.
    Dziwny jestes...

  • 8. Data: 2005-11-09 10:12:13
    Od: "inżynier Nowak" <n...@N...gazeta.pl>

    <n...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > A jak ktos sie z Ciebie posiej, to sie rzucasz.

    Powinno byc: "posmieje". Sorry :-(

  • 9. Data: 2005-11-09 16:57:37
    Od: "Nuworysz" <n...@o...pl>

    warto poczekać aż Pisiory narozrabiają

    pozdr

  • 10. Data: 2005-11-09 21:22:32
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Wed, 09 Nov 2005 09:17:43 +0100, yayco
    <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> wrote:

    >2005-11-09 09:14- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    >Flashka, gdy pisał(a):
    >[nic nie napisał]
    >
    >1.Na świętego Prota.

    Pomyliło Ci się.
    Na świętego Prota jest pogoda albo słota. A kredyt warto wziąć na
    świętego Dygdy, co go nie ma nigdy :)))

    PG