  • 1. Data: 2005-11-09 08:23:55
    Temat: Brak wyplaty w bankomacie i znikająca kasa
    Od: "Arek" <a...@g...pl>

    Witam

    Kilka dni temu probowalem wyplacic pieniadze z bankomatu sieci Euronet kartą
    Inteligo. Niestety bankomat po dluzszym namyśle wyswietlil komunikat , że
    nie możę w tej chwili zrealizować tej transakcji, powtórzyłem próbę drugi
    raz i również to samo. Dodam że inne osoby pobrały przede mną oraz po mnie
    gotówkę bez problemu. Znalazłem bankomat PKO BP i znów próbowałem podjąć
    pieniądze, niestety bankomat PKO bez namysłu wyświetlił komunkat że nie może
    w tej chwili zrealizować transakcji, druga próba, trzecia... i to samo, przy
    czym znowu inne osoby podejmujące gotówkę nie miały problemu w wyplacie.
    Wreszcie trzecia próba, wbiłem 50 zł(poprzednio zawsze próbowałem 500zł) i
    wydał gotówkę, druga próba 500zł i również wydał. Wczoraj po przeglądnieciu
    salda stwierdziłem że jest również zaksięgowana wypłata z bankomatu
    Euronet( 500zł ), który żadnej wypłaty nie dokonał, tylko wyswietlił
    komunikat o tym że nie może zrealizować tej transakcji.

    Może ktoś miał podobną sytuację i podpowie cokolwiek zanim zadzwonię do
    banku.

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-11-09 08:45:29
    Temat: Re: Brak wyplaty w bankomacie i znikająca kasa
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw.pl>

    > Może ktoś miał podobną sytuację i podpowie cokolwiek zanim zadzwonię do
    > banku.

    Poproś o warunkowe uznanie reklamacji, to będziesz miał kasę za 2 dni a nie
    za 2 miesiące. Nie wiem jak inteligo, ale to jest PKO BP, a PKO BP zawsze
    było skłonne do warunkowych uznań reklamacji.
    Takie głupoty się zdażają dość często, ostatnio miałem problem z wypłatą
    podróżnikiem z ING i tam warunkowo nie chcieli uznać i musiałem czekać ponad
    miesiąc.
    Przypomniałem jeszcze jakieeś 2 lata temu wyciągałem kasę z bankomatu w
    Gruzji kartą inteligo i po autoryzacji, już bankomat mielił kasą wyłączyli
    prąd. Kartę następnego dnia Pani wyjęła z bankomatu i mi oddała, zaś po
    powrocie złożyłem reklamację i poprosiłem o warunkowe uznanie, a następnego
    dnia zaksięgowali mi sporną kwotę; bankomat należał do Bank of Georgia i był
    na ul. Rustawellego w Tbilisi, a kwota to chyba około 500 zł.

    Pozdrawiam,
    Grzegorz

  • 3. Data: 2005-11-09 18:24:25
    Od: "Lexic" <h...@p...onet.pl>

    > Arek wrote....

    Ja mialem trzy tygodnie temu identyczna sytuacje... bankomat euronetu kasy
    nie wyplacil, dlugo cos tam w srodku mielilo sie i wyskoczyl komunikat o
    niemozliwosci zrealizowania transkacji. Z konta szarpnelo mi kase a
    fizycznie nic nie dostalem. Sytuacja miala miejsce w sobote, a w pn lub
    wtorek kasa byla znow na koncie i wszystko grało. Aha nigdzie nie dzwonilem
    i nieskladalem reklamacji, blokada środków zdejmowana jest
    automatycznie..... spotkało mnie to juz kilkanascie razy i to na dodatek w
    99% w bankomatach PKO BP:) Ale znalazłem na to sposób.... z dniem 1.XII
    zamykam to konto....i zmieniam bank:) Inteligo juz podziekuje...dwa lata to
    o dwa za dużo
    Pozdrawiam
    LEXIC

  • 4. Data: 2005-11-10 02:32:39
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Lexic wrote:
> [...]
    > zamykam to konto....i zmieniam bank:) Inteligo juz podziekuje...dwa lata to

    myślisz, że jak zmienisz bank to cos się zmieni w tym temacie?
    Ciekawe jak szybko napiszesz, że znowu ci kasę zjadło.

  • 5. Data: 2005-11-10 02:33:14
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Arek wrote:
    > Może ktoś miał podobną sytuację i podpowie cokolwiek zanim zadzwonię do
    > banku.

    Aha.
    Wystarczy zajrzec na grupę i poczytac artykuły parę dni wcześniej.

  • 6. Data: 2005-11-10 07:31:13
    Od: "Lexic" <h...@p...onet.pl>

    > myślisz, że jak zmienisz bank to cos się zmieni w tym temacie?
    > Ciekawe jak szybko napiszesz, że znowu ci kasę zjadło.

    mysle ze jak nie zmienie to sie nie dowiem. Nigdzie nie jest napisane ze mam
    byc dozywotnim klientem tego banku