  • 1. Data: 2005-11-09 11:50:44
    Temat: [Sez@m] Przelewy z KK
    Od: "Jarek K [XLord]" <g...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam serdecznie,
    od jakiegoś czasu obserwuję dziwne zjawisko na moim rachunku internetowym
    Seza@m w BPHPBK. Czasami wykonując przelew mam do wyboru dwa rachunki, które
    mogę obciążyć: mój ROR albo kartę kredytową. Czasami takiej możliwości nie
    mam tzn. nie mogę zrobić przelewu z KK (mimo środków na KK). Zgłosiłem to
    już do banku ale odpowiedzi ciągle nie mam.
    Czy ktoś z Was spotkał się z czymś takim? Czy jest jakaś zasada kiedy można
    zrobić przelew z KK a kiedy nie?
    Dziękuję
    Jarek

  • 2. Data: 2005-11-09 12:12:41
    Temat: Re: [Sez@m] Przelewy z KK
    Od: Szewc <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik Jarek K [XLord] napisał:

    > Czy ktoś z Was spotkał się z czymś takim? Czy jest jakaś zasada kiedy można
    > zrobić przelew z KK a kiedy nie?
    > Dziękuję
    > Jarek

    Możliwe, że wynika to z tego, że czym innym jest saldo rachunku Twojej
    KK w systemie bankowym a co innego saldo Twojej KK w Polcardzie

    pozdr.
    szewc

  • 3. Data: 2005-11-09 17:01:06
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    > Czy ktoś z Was spotkał się z czymś takim? Czy jest

    Tak

    jakaś zasada kiedy można
    > zrobić przelew z KK a kiedy nie?

    Jak sie cuś "psuje" w BPH to nastepuja takie "kwiatki"

    Darek