    From: "Dobrodziej" <d...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: domena ebank.pl
    Date: Wed, 9 Nov 2005 15:01:26 +0000 (UTC)

    Tomanesq <a...@e...pl> napisał(a):

    > Witam,
    > mam domenę ebank.pl (chwilowo przekierowana), którą chętnie odstąpie za
    > korzystnych warunkach. Trafia na nią sporo poważnych klientów. Ciągle
    > otrzymuje jakieś maile z pytaniami o usługi bankowe, ktorych nie prowadzę.
    > Może bardziej by się przydała komuś w temacie bankowym. Odkąd ERA weszła w
    > posiadanie ebank.com.pl wpada mi dodatkowy, omyłkowo wpisany ruch z Ery.
    > Jakieś pomysły?
    >
    > t.

    Jak nie wypali z Era, rozeslij propozycje do bankow, co prawda wiekszosc z
    nich prowadzi juz bankowosc elektroniczna i ma zarezerwowane odpowiednie
    strony, niemniej jednak Twoja domena powinna byc dla bankow bardzo
    interesujaca (a kilka, kilkanascie, czy nawet kilkadziesiat maili, to znowu
    nie az taka duza strata czasu, koszty zadne). Jesli nie bedzie odzewu z tej
    strony, wystaw domene np. na Allegro. Ostatnio widzialem wystawiona na
    aukcji domene bodajze "praca.pl" za 10000 PLN i zainteresowanie bylo spore
    (wtedy kiedy sprawdzalem cena osiagnela 10500, nie wiem jak to sie
    zakonczylo). Probowac zawsze warto.