  • 11. Data: 2006-07-15 14:57:19
    Temat: Re: doliczanie x% do ceny w przypadku platnosci karta
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    kjvirtual <k...@g...com> wrote:

    > W USA karane surowo, w Polsce Polcardy i inne badziewia maja to gdzies.

    A w CH proceder spotykany bardzo często (w przypadku sklepów internetowych
    prawie w 100%) i afair - całkowicie legalny.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 12. Data: 2006-07-15 15:02:48
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> w

    > A w CH proceder spotykany bardzo często (w przypadku sklepów internetowych
    > prawie w 100%) i afair - całkowicie legalny.

    W PL też, tyle, że odwrócony -- znaczy się jest rabat w wysokości prowizji
    za płatność gotówką :)

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 13. Data: 2006-07-18 04:22:44
    Od: "fotomania.pl" <lensring@NO_SPAM_lensring.pl>

    Użytkownik "Artur Ch." <s...@r...pbz> napisał w wiadomości

    > Pleciesz tylko dla samego plecenia - czy też nie masz pojęcia o ustawie o
    > cenach?
    > http://www.abc.com.pl/serwis/du/2001/1050.htm

    Artur ja ciebie prosze :))) Nawet Prosze :))

    Zdales mature czy nie zdales , jak nie zdales napisz do ME ze nie zdales

    Pozniej spojrz na prowizje , pozniej spojrz na marze . Fakt nie chcemy
    kartowych nie mamy terminala . Ale my chcemy terminal bo to trendy i jazzy
    :))

    J.