  • 21. Data: 2005-12-07 21:16:02
    Temat: Re: do praktyków - koszt przelewu z holandii do mBanku
    Od: "Tomek" <t...@g...pl>

    > To co napisał nijaki Tomek jest nieprawdą. Dyrektywa UE mówi tylko tym
    > iż koszty dla przelewów transgranicznych w EUR wewnątrz EEA muszę być
    > takie same jak krajowych w EUR.

    Nijaki (!) Mierniku,

    przeczytaj dokladnie co napisalem. Koszty mBanku (czyli banku odbierajacego
    przelew w opisanym przypadku) wynosza zero. O innych bankach sie nie
    wypowiedzialem. Nie masz powodow, zeby stwierdzac, iz pisze nieprawde, a
    takze zeby okreslac mnie mianem "nijaki", zwlaszcza ze pewnie nigdy mnie nie
    widziales na oczy.

  • 22. Data: 2005-12-07 21:46:45
    Od: anom <a...@v...pl>

    MK wrote:
    > "Tomek" <t...@g...pl> wrote in message

    > Oczywiscie tylko przy zalozeniu, ze oba banki sa nawzajem korespondentami. W
    > innym przypadku przy opcji SHA nadawca ponosi koszty wlasnego banku, a
    > beneficjent reszty :).
    >
    > MK

    Nawet gdyby banki nie byly korespondentami, a nadawca przerzucil koszt
    na ciebie to nie martwil bym sie raczej o to ze bedziesz musial za to
    placic, w wiekszosci (o ile nie we wszystkich, a raczej tak) bankow w
    Holandii przelewy transgraniczne sa bezplatne.