  • 1. Data: 2005-12-07 07:30:32
    Temat: Re: PKO Złote Konto- warto to mieć ?
    Od: "Dawidek ||gazeta pl" <c...@i...tlen.pl>

    Uzytkownik "Michal Jankowski" <m...@f...edu.pl> napisal w wiadomosci
    news:2n7jagn0vv.fsf@ccfs1.fuw.edu.pl...

    > To co robia klienci przy okienkach _kasowych_???

    AFAIR jak wplacam na inteligo to w oddziale w okienkach kasowych robia to
    samo co obsluga
    rachunkow (przelewey lokaty) + operacje z gotowka. W jednym z oddzialow w
    poznaniu (2 stanowiska)
    sa z punktu "bezgotowkowe" bez pancernej szyby itd a i tak mozna wplacic i
    wyplacic choc widac ze to
    marginalne operacje.

    Dawidek

  • 2. Data: 2005-12-07 07:32:24
    Od: "Dawidek ||gazeta pl" <c...@i...tlen.pl>

    Użytkownik "Nuworysz" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    > acha z tego co zapamiętałem:
    >
    > - przyjemność kosztuje 12 PLN/miesiąc,
    > - pierwsze 6 miesiecy niby gratis,
    > - psychoanalityk w "pokoju zwierzeń"
    > - osobna KASA w "pokoju zwierzeń"
    > - obsługa bez kolejki...
    > - kredyty no problem, jakies ułatwienia, przyspieszenia, niby lepszy %,
    > konkretów brak...
    > - konto przez internet
    > - WOW!! przelewy do innych banków GRATIS
    > - co jeszcze nie wiem....może ktoś znajdzie haczyk

    Lookam TOiP i nie widze ze 6 m-cy gratis :( no i ze przelewy też gratis to
    tez nie widze.
    Widze ze konto przez internet jest gratis a przelewy beda po 0,30 zł

    Dawidek

  • 3. Data: 2005-12-07 09:45:50
    Temat: PKO Złote Konto- warto to mieć ?
    Od: "Flashka" <n...@p...onet.pl>

    PKO Złote Konto- warto to mieć ?

    jakie zalety i jakie wady, czy ktoś ma doświadczenia ?

    pozdr

  • 4. Data: 2005-12-07 16:43:15
    Od: "Palm" <palm@/////NIE-SPAMUJ////acn.///waw///.pl>

    Użytkownik "Flashka" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > PKO Złote Konto- warto to mieć ?
    >
    > jakie zalety i jakie wady, czy ktoś ma doświadczenia ?

    Traktują Cie wtedy po ludzku nawet te dinozaury co siedza w okienku za
    minionego ustroju
    Nie stoisz w kolejkach
    --

    = = = = = = =
    P a l m @

  • 5. Data: 2005-12-07 17:29:10
    Od: bob <b...@1...xx>

    Palm napisał:

    > Użytkownik "Flashka" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Traktują Cie wtedy po ludzku nawet te dinozaury co siedza w okienku za
    > minionego ustroju
    > Nie stoisz w kolejkach

    W przyszłym roku w ogóle nie będzie kolejek przy okienkach --> spójrzcie
    w nową TOiP :(
    BP wprowadza karę za wypłatę <500 złotówek w kasie w wysokości 2 i pół
    złotego. Są też i inne przyjemności" 5,40 za Superkonto, koniec
    "promocji" bezpłatnych przelewów przez inetrnet ...

  • 6. Data: 2005-12-07 17:41:31
    Od: wizardx12 <R...@c...barg.cy>

    W dniu 2005-12-07 18:29, bob napisał(a):

> [...]
    > złotego. Są też i inne przyjemności" 5,40 za Superkonto, koniec
    > "promocji" bezpłatnych przelewów przez inetrnet ...

    Tiaaa. Jeden z nielicznych argumentów przemawiających na korzyść tego
    banku (dobry bo tani) powoli odchodzi w zapomnienie...

  • 7. Data: 2005-12-07 18:11:58
    Od: bob <b...@1...xx>

    > Tiaaa. Jeden z nielicznych argumentów przemawiających na korzyść tego
    > banku (dobry bo tani) powoli odchodzi w zapomnienie...

    Co poczną babcie i dziadkowie korzystający tylko za kasy? Widać mają ich
    głęboko w dupie. Toż dla nich, przeważnie słabo widzących i w ogóle
    mniej sprawnych, korzystanie bankomatu jest nierealne. Kto ich nauczy
    obsługi ?

  • 8. Data: 2005-12-07 18:19:33
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "bob" <b...@1...xx> napisał w wiadomości

> [...]

    chyba nie wiesz czym sie kasa w PKO BP zajmuje...
    teraz to raczej klienci wplacajacy/wyplacajacy stanowia mniejszosc przy
    okienkach kasowych...;-)

    zawsze mozna isc do BPH z emerytura, bedzie taniej?....;-)

    wszystkie promocje sie kiedys koncza
    taki mBank to ich teraz swoja oferta powali...;-)

> [...]
    > głęboko w dupie. Toż dla nich, przeważnie słabo widzących i w ogóle
    > mniej sprawnych, korzystanie bankomatu jest nierealne. Kto ich nauczy

    Dlaczego ten akurat bank ma się zajmować takimi klientami?
    Czy jakikolwiek inny się nimi zajmuje?

    --
    Pozdrowienia

  • 9. Data: 2005-12-07 18:20:14
    Od: "Tomek" <t...@g...pl>

> [...]
    > głęboko w dupie. Toż dla nich, przeważnie słabo widzących i w ogóle
    > mniej sprawnych, korzystanie bankomatu jest nierealne. Kto ich nauczy

    Coz, kiedys dla takich dziadkow samo zalozenie konta przekraczalo mozliwosci
    wyobrazni - wiadomo ze emeryture przynosil listonosz. Skoro te bariere udalo
    sie przelamac, to da rade i z bankomatami. Jesli PKO chce cos zrobic zeby
    zmniejszyc kolejki, to jest to bardzo dobry sposob. Niestety, rachunki
    bankowe sa dla ludzi umiejacych czytac i pisac.

  • 10. Data: 2005-12-07 18:30:17
    Od: bob <b...@1...xx>

    > chyba nie wiesz czym sie kasa w PKO BP zajmuje...
    > teraz to raczej klienci wplacajacy/wyplacajacy stanowia mniejszosc przy
    > okienkach kasowych...;-)
    u mnie na wsi (Łomża) niestety kilometrowe kolejki są i do JEDNEGO !
    bankomatu i do dwóch/trzech kas

    > zawsze mozna isc do BPH z emerytura, bedzie taniej?....;-)
    albo trzymać w skarpecie i odpalać listonoszowi 5 zł za przyniesienie do
    domu, ewentualnie pozostake Bank Pocztowy

    > wszystkie promocje sie kiedys koncza
    > taki mBank to ich teraz swoja oferta powali...;-)
    nie znam szczegłów

    > Dlaczego ten akurat bank ma się zajmować takimi klientami?
    > Czy jakikolwiek inny się nimi zajmuje?
    ofkors, patrz wyżej