  • Data: 2004-01-03 14:32:14
    Temat: RE: [dlugie] moja przygoda z katra PARTNER
    Od: w...@w...pl (Wojtek Frabinski) szukaj wiadomości tego autora

    > I wtedy usluszalem: ale Parnter jest oprocentowany 32% -
    > wszyscy biora Regate! Ja na to: moze 23% (co z reszta
    > sprawdzilem wczesniej na www), machnalem reka i wyszedlem
    > (reklama dzwignia handlu - nie ma to jak zachwalac wlasne
    > produkty)

    Coz, generalnie Partner to produkt, który tkwi w ofercie Pekao chyba
    bardziej ze wzgledow historycznych niż biznesowych (jedna z pierwszych
    kart kredytowych w Polsce, na poczatku krajowa), wiec brak znajomosci
    produktu i zdziwnienie Pani mnie nie dziwi (co oczywiście nie oznacza,
    ze ja bronie, pracownik powinien znac wszyskie oferowane obslugiwanemu
    przez niego segmentowi klientow produkty, albo być w stanie szybko
    dotrzec do informacji na ich temat - przynajmniej w teorii :). Ale w
    praktyce przy tak szerokiej (co nie znaczy, ze atrakcyjnej :)) ofercie
    jaka ma Pekao trudno wszystko obcjac).

    Ale tak na prawde to tez nie znajduje zadnych istotnych zalet Partnera -
    karta nie ma zadnego grace periodu a jej oprocentowanie kiedys
    atrakcyjne na tle innych KK nie jest tez już wcale ciekawe (skoro można
    mieć KK z grace periodem poniżej 20%).
    Do zalet tej karty to zaliczalbym ladny wyglad :). Co ciekawe nowe
    plastki pochodza z drukarni skarbowej - wiec to jedna z nielicznych kart
    produkowanych (no moze z wyjatkiem hologramu) w Polsce.

    BTW. Pewnie ilosc papierow koniecznych do uzyskania karty się nie
    zmienila, jak to w Pekao ? Chcialem wnioskowac o VC Orkiestre ale jak
    zobaczylem sterte dokumentow do wypelniania taka jaka już kiedys
    przechodzilem przy Partnerze (spowiedz dokladniejsza niż przy kredycie
    hipoteczanym w niejednym banku) to mi się odechcialo. No i do tego
    wiedzialem o produkcie duzo wiecej od pracownikow :D. Tym razem
    tlumaczyli, ze to nowy produkt wiec go jeszcse nie znaja :).

    Pekao nawet jak by mialo dobre produkty to bez zmiany nastawienia będzie
    im ciezko je sprzedawac.
    Co ciekawe dla kontrastu takie PKO BP jednak jak chce potrafi, KK u nich
    można uzyskac na prawde latwo i bez zbednych formalnosci.

    --
    Wojciech Frabiński
    w...@w...pl