  • 1. Data: 2023-06-05 13:36:22
    Temat: Kasy w bankach
    Od: Trybun <M...@j...cb>

    Czy banki zrezygnowały definitywnie z skarbców? Łażę od rana po
    Konińskich bankach i próbuję  zainwestować torbę pieniędzy. Jak na razie
    wszędzie odmowa - interesuje je tylko przelew.

  • 2. Data: 2023-06-05 14:01:32
    Temat: Re: Kasy w bankach
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    poniedziałek, 5 czerwca 2023 o 13:36:26 UTC+2 Trybun napisał(a):
    > Czy banki zrezygnowały definitywnie z skarbców? Łażę od rana po
    > Konińskich bankach i próbuję zainwestować torbę pieniędzy. Jak na razie
    > wszędzie odmowa - interesuje je tylko przelew.

    Tak łazisz z kupą kasy w saszecie? I piszesz o tym w necie?
    No to sobie pewnie już sobie nie popostujesz...
    Kiedyś byłem w aliorze i przyszedł kolo z 80k euro w saszecie.

    A tak na poważnie to w bankach nie ma kasy?
    Hmm, w aliorze to tak, mbanku - hmm, nie wiem, kiedyś były takie z kasą
    i bez kasy, ale teraz w ogóle poznikały, citka nie masz (a plecaki kasy ludzie z
    oddziału
    w galmoku wynoszą), ale skarbonka i żubr to chyba wszędzie maja, milek też, francuz
    chyba też.

    Swoją drogą - co to może być za inwestycja w banku?
    Są jeszcze wpłatomaty jak ktoś ma mocne nerwy ;>
    Ale tam też można się natknąć na anty-pranie kasy.

  • 3. Data: 2023-06-05 15:39:24
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 5 Jun 2023 13:36:22 +0200, Trybun wrote:
    > Czy banki zrezygnowały definitywnie z skarbców? Łażę od rana po
    > Konińskich bankach i próbuję  zainwestować torbę pieniędzy. Jak na razie
    > wszędzie odmowa - interesuje je tylko przelew.

    Definitywnie to chyba nie, ale troche porezygnowały.

    Spróbuj w jakims wiekszym PKO BP, albo na poczcie.

    Tylko ... torba gotówki teraz wzbudza podejrzenia :-)

    J.

  • 4. Data: 2023-06-05 16:03:26
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 5 Jun 2023 05:01:32 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski wrote:

    > Tak łazisz z kupą kasy w saszecie? I piszesz o tym w necie?
    > No to sobie pewnie już sobie nie popostujesz...

    A gdzie znajdziesz Trybuna? A, w Koninie :-)
    IMO - w miare bezpieczne.

    No i ... a co złodziej z gotówką zrobi? :-)

    > A tak na poważnie to w bankach nie ma kasy?

    W niektórych "oddziałach" tak jakby nie.

    Bo my tu panie tylko kredytów udzielamy.

    > Hmm, w aliorze to tak, mbanku - hmm, nie wiem, kiedyś były takie z kasą
    > i bez kasy,

    Mbank to klientów długo trzymał z dala od marmurów, ale w koncu sie
    ugiął.

    > Są jeszcze wpłatomaty jak ktoś ma mocne nerwy ;>

    Czemu mocne?

    J.

  • 5. Data: 2023-06-05 18:34:06
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@g...com>

    poniedziałek, 5 czerwca 2023 o 16:03:26 UTC+2 J.F napisał(a):
    > Czemu mocne?

    Kiedyś mBank podawał, że awaryjność wpłat to 0,005%, czyli jedna wpłata na
    200 kończy się problemami i liczeniem na to, że uda się kiedyś odzyskać
    kasę w wyniku reklamacji.

  • 6. Data: 2023-06-05 21:42:36
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:1v4szxnoxw77s$.1ugfrpgfd96rw.dlg@40tude.net>
    user J.F pisze tak:

    > No i ... a co złodziej z gotówką zrobi? :-)

    +1

    :)

    --
    Piotrek

    Grosz do grosza i bedzie kokosza

  • 7. Data: 2023-06-05 21:58:17
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-06-05 o 18:34, Marcin Mokrzycki pisze:

    > Kiedyś mBank podawał, że awaryjność wpłat to 0,005%, czyli jedna wpłata na
    > 200 kończy się problemami i liczeniem na to, że uda się kiedyś odzyskać
    > kasę w wyniku reklamacji.

    Jak ostatnio wpłacałem, to wkładalem przeliczone pliki
    i zawsze była informacja ile zarejestrował, więc jak się ma nie udać?
    Raz mi się wyciągnęło z kieszeni bez jednego banknotu,
    to dwa razy wkładałem i dopiero jak drugi raz podał, że jest 19 stówek
    to odszedłem na bok ręcznie przeliczyć. A kiedyś wywalił jeden banknot,
    że zagięty róg ma i go nie chciał policzyć.
    Ale nie zamykam transakkcji jak mam niezgodność ilości.
    Więc niby skąd reklamacja?
    Księgują potem inaczej niż na kwitku?

  • 8. Data: 2023-06-05 22:18:43
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@g...com>

    poniedziałek, 5 czerwca 2023 o 21:58:19 UTC+2 cef napisał(a):
    > Więc niby skąd reklamacja?
    > Księgują potem inaczej niż na kwitku?

    Nie mam pojęcia, chyba zdarza(ło) się, że maszyna bierze kasę, zawiesza się
    podczas przeliczania.
    Ja tam jestem uczciwym pracownikiem etatowym, nie mam dochodów gotówkowych
    (wszystko przelewem przychodzi od pracodawcy), więc i potrzeby korzystania
    z wpłatomatów.

  • 9. Data: 2023-06-05 22:51:33
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-06-05 o 22:18, Marcin Mokrzycki pisze:

    > Nie mam pojęcia, chyba zdarza(ło) się, że maszyna bierze kasę, zawiesza się
    > podczas przeliczania.

    Tak się rzeczywiście może zdarzyć, że nie przeliczy nic i się zawiesi
    a kasetę zamknie albo otworzy za 10 min następnemu klientowi.
    Nie pomyślałem o tym, to faktycznie reklamowanie tego może
    trochę potrwać i cholera wie co z tego wyjdzie.

    > Ja tam jestem uczciwym pracownikiem etatowym, nie mam dochodów gotówkowych
    > (wszystko przelewem przychodzi od pracodawcy), więc i potrzeby korzystania
    > z wpłatomatów.

    Ja też do niedawna nie miałem potrzeby,
    ale jakoś tak wyszło, że miałem gotówkę, to się chciałem
    pozbyć.

  • 10. Data: 2023-06-06 10:19:47
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    poniedziałek, 5 czerwca 2023 o 21:42:14 UTC+2 PiteR napisał(a):
    > in <news:1v4szxnoxw77s$.1ugfrpgf...@40tude.net>
    > +1
    >
    > :)

    No co, nie wyda?
    To przecież nie jest "pół tony dolarów" w kontenerze.
    Albo przeliczone w markecie w liczarce, która każdemu banknotowi robi foto.

    Konduktor w PKP w 2002 - ech, to był czas... - z plikiem zielonych Jagiełłów
    (pierwszy system "zakupu biletu przez internet")...
    Liroy-merlin i kolo wyjmujący zza pazuchy plastikowy worek pełen zielonych... Tam
    nadal można ;>