  • 1. Data: 2002-08-22 09:30:57
    Temat: szczyt głupoty
    Od: "Karol Żwiruk" <k...@N...gazeta.pl>

    Klient nie zawsze ma rację: (dzisiejsza rzepa)
    http://www.rp.pl/dodatki/pieniadze_020822/pieniadze_
    a_4.html

    (...)Starszej kobiecie zginęła torebka ze wszystkimi dokumentami. Wśród nich
    była karta Visa Electron wydana przez jeden z większych banków detalicznych.
    Zastrzeżenie karty zostało zgłoszone w banku o godzinie 12.08, ale minutę
    wcześniej złodziej podjął z bankomatu 800 zł. Okazało się, że mógł to zrobić
    bez problemu, gdyż - jak przyznała sama poszkodowana - do karty był
    przyklejony numer PIN. Arbiter podjął się interwencji i próbował doprowadzić
    do ugody, by straty klientki zostały choć częściowo ograniczone. Niestety,
    bank ze względu na rażące zaniedbanie ze strony klientki nie zgodził się na
    ugodę.(...)

    Karol Żwiruk

  • 2. Data: 2002-08-22 09:35:12
    Temat: Re: szczyt głupoty
    Od: "LeszekR." <a...@k...pl>

    Użytkownik "Karol Żwiruk" <k...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    >Niestety, bank ze względu na rażące zaniedbanie ze strony klientki nie
    zgodził się na
    > ugodę.(...)

    Niestety, ale głupota słono kosztuje.

    LeszekR.

  • 3. Data: 2002-08-22 09:36:51
    Od: "Patrasek" <p...@i...pl>

    Według mnie w tym przypadku bank miał absolutną racje. Przecież wszędzie się
    trąbi aby pin nie przekazywać nikomu a już tym bardziej nie trzymać przy
    karcie.

  • 4. Data: 2002-08-22 11:50:51
    Od: "Rafal" <r...@h...com>

    "Karol Żwiruk" <k...@N...gazeta.pl> wrote in message
> [...]
    > bank ze względu na rażące zaniedbanie ze strony klientki nie zgodził się

    Racaj banku ewidentna. Co innego gdyby ktoś "poprosił ją" o podanie tego
    PINu używając np basebola lub pistoletu.

  • 5. Data: 2002-08-22 13:43:24
    Od: "FP" <h...@m...poznan.pl>

    jest prosta metoda -
    - napisać PIN na karcie w postaci zakodowanej (np: kazda cyfra pomniejszona
    o 3, i od konca).

  • 6. Data: 2002-08-22 14:24:35
    Od: "PB" <d...@u...priv.onet.pl>

    > jest prosta metoda -
    > - napisać PIN na karcie w postaci zakodowanej (np: kazda cyfra
    pomniejszona
    > o 3, i od konca).

    e tam, nalepiej przełożyć sobie ten PIN na coś łątwego do zapamiętania

    i później masz np

    1 cyfra to przecież pierwiastek 3 stopnia z 27
    2 cyfra to wartość bezwzględna z liczby e
    3 cyfra to miesiąc urodzin wujka Stefana
    4 cyfra to nic nie mogę wymyślic, ale jedną to już mogę zapamiętać

    taki system dopiero działa bez pudła

  • 7. Data: 2002-08-22 14:48:25
    Od: "Rena" <r...@p...pl>

    > taki system dopiero działa bez pudła

    ja - biedny umysl humanistyczny - chyba bym padla majac w ten sposob
    zapamietac piny do 5 kart, oddzielne hasla do infolinii ...

  • 8. Data: 2002-08-22 15:06:56
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Rena" <r...@p...pl> napisał w wiadomości

    > ja - biedny umysl humanistyczny - chyba bym padla majac w ten sposob
    > zapamietac piny do 5 kart, oddzielne hasla do infolinii ...

    Hasła i PINy, których używam, a będzie ich dobrze ponad 10 po prostu
    pamiętam.
    Wszystkie, w tym mało używane, zapisuję i do sejfu :)

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 9. Data: 2002-08-22 17:04:36
    Od: "Travis" <r...@g...pl>

    Sam stosuje ta metode jezeli juz musze zapisac jakies haslo :)

    Pzd Travis

    --
    Sebastian Grabowski
    Tel. 503 155 127

  • 10. Data: 2002-08-22 17:08:43
    Od: m...@p...onet.pl

    Większość z nas korzysta z kilku banków i ma po kilka kart w kieszeni. Jak
    zapamiętać te wszystkie piny, telekody, identyfikatory, hasła i itd.?