  • 1. Data: 2011-12-10 15:03:13
    Temat: deutsche bank wyłącza komputery na weekend
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    próbuję przelać miedzy własnymi rachunkami i cisza
    wkońcu dzwonię do konsultanta, on mi na to w poniedziałek
    ja mu że między moimi rachunkami, a on że tak samo w poniedziałek

    takiego dziadostwa nie widziałem już dawno w żadnym banku

    erator/

  • 2. Data: 2011-12-10 15:27:53
    Temat: Re: deutsche bank wyłącza komputery na weekend
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > ja mu że między moimi rachunkami, a on że tak samo w poniedziałek
    >
    > takiego dziadostwa nie widziałem już dawno w żadnym banku

    Słuchaj to jest jeszcze nic.

    Ja w tym pseudobanku chciałem kilka lat temu około godziny 13:00 wykonać
    przelew ZUS z datą bieżącą obciążenia rachunku. NIE DAŁO SIĘ. Ani przez net,
    ani w okienku - byłem na miejscu w oddziale banku. Po prostu nie występowała
    taka możliwość, mogłem wypełnić papierowe świstki zlecające przelew na jutro
    (na dziś odmawiali przyjęcia) ale obciążenie rachunku nastąpiłoby z datą
    dnia następnego. Jedyna rada to było wypłacenie środków w gotówce, pójście
    do wpłatomatu mbank/Multi i spokojne przelanie przed północą.

    Jak widzę, że ten pseudobank jest tu czasem polecany na główne/jedyne konto,
    to się dziwię do jakiego stopnia ludzie mogą mieć niskie oczekiwania.

  • 3. Data: 2011-12-10 15:33:07
    Od: z <z...@g...pl>

    zlotowinfo pisze:

    > takiego dziadostwa nie widziałem już dawno w żadnym banku

    Ktoś mi może wytłumaczy dlaczego komputery bankowe w weekendy mają wolne
    a komputery w innych firmach nie muszą.
    Wymówek typu archiwizacja, przetwarzanie danych, ludzie chcą mieć wolne
    nie przyjmuję :-) Mamy XXI wiek a moce obliczeniowe drastycznie wzrosły.

  • 4. Data: 2011-12-10 16:40:10
    Od: NoTak <g...@z...gov.pl>

    W dniu 2011-12-10 16:33, z pisze:

> [...]
    > Wymówek typu archiwizacja, przetwarzanie danych, ludzie chcą mieć wolne
    > nie przyjmuję :-) Mamy XXI wiek a moce obliczeniowe drastycznie wzrosły.

    Bo deutsche bank to po sparkasse takie niemiecko wczesne PKO, jeszcze do
    niedawna przelew miedzy kontami szedl 3-5 dni a ichnia karta mozna bylo
    wybierac tylko z ichnich bankomatow. Jak widac zaszczepiaja w polsce
    niemiecka nowoczesnosc.

  • 5. Data: 2011-12-10 16:52:27
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "MarekZ" jbvrri$tad$...@s...cyf-kr.edu.pl

    > Jak widzę, że ten pseudobank jest tu czasem polecany
    > na główne/jedyne konto, to się dziwię do jakiego
    > stopnia ludzie mogą mieć niskie oczekiwania.

    Cierpliwość to cnota. Dziwi Cię cnotliwość Polaków? ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2011-12-10 19:19:25
    Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl>

> [...]
    > ja mu że między moimi rachunkami, a on że tak samo w poniedziałek
    >
    > takiego dziadostwa nie widziałem już dawno w żadnym banku

    No bo to jest bank do trzymania niewielkiej kwoty, by móc ją wypłacać w
    dowolnym bankomacie kartą, a nie do jakichś szalonych weekendowych
    przelewów między własnymi rachunkami.

    --
    Grzexs

  • 7. Data: 2011-12-10 19:38:09
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Grzexs" jc0bbo$t3a$...@i...gazeta.pl

    > No bo to jest bank do trzymania niewielkiej kwoty, by móc ją wypłacać w dowolnym
    bankomacie kartą, a nie do jakichś
    > szalonych weekendowych przelewów między własnymi rachunkami.

    Po co komu nieoprocentowane pieniądze na koncie?
    Lepsze są w kieszeni. :)

    Do wypłat dobry jest KB -- 7% brutto do 3 tałzenów. :)
    I zlecasz kiedy chcesz przelewy.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2011-12-10 20:10:19
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Użytkownik "MarekZ" <b...@a...w.pl> napisał w wiadomości

    > Jak widzę, że ten pseudobank jest tu czasem polecany na główne/jedyne
    > konto, to się dziwię do jakiego stopnia ludzie mogą mieć niskie
    > oczekiwania.
    Sam go czasem polecam, ale raczej dla mlodzienca
    ktory malo aktywnie korzysta z przelewow
    a ktory chce miec rowniez dostep do banku marmurowego.

  • 9. Data: 2011-12-10 20:32:59
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    > Po co komu nieoprocentowane pieniądze na koncie?
    > Lepsze są w kieszeni. :)
    >
    > Do wypłat dobry jest KB -- 7% brutto do 3 tałzenów. :)
    > I zlecasz kiedy chcesz przelewy.

    ...ale w łykendy też nie chodzą... :-(

    --
    MiCHA

  • 10. Data: 2011-12-10 20:51:38
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "Waldek" <m...@n...dam> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "MarekZ" <b...@a...w.pl> napisał w wiadomości
    > Sam go czasem polecam, ale raczej dla mlodzienca
    > ktory malo aktywnie korzysta z przelewow
    > a ktory chce miec rowniez dostep do banku marmurowego.

    No dobra
    a co w zamian przy tej samej funkcjonalności i opłatach?
    3 stówki w Getnie aby była karta darmowa mnie nie bawią. A chcę mieć w razi
    eczego dostęp do wypłaty np 20k pln w gotówce w oddziale

    --
    Irokez