  • 11. Data: 2011-12-10 22:38:15
    Temat: Re: deutsche bank wyłącza komputery na weekend
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Przemyslaw Kwiatkowski" jc0flr$eg8$...@i...gazeta.pl

    > ...ale w łykendy też nie chodzą... :-(

    Co nie chodzi? Pobieranie z bankomatu?
    Czy Eliksir? -- ten nigdy nie chodzi ,,o świecach''. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 12. Data: 2011-12-10 22:47:27
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" jc0ebb$mbt$...@n...news.atman.pl...

    > Sam go czasem polecam, ale raczej dla mlodzienca
    > ktory malo aktywnie korzysta z przelewow

    Przelewy raczej awaryjne, bo z jakimiś
    papierowymi kodami, ale możliwe do realizacji.

    > a ktory chce miec rowniez dostep do banku marmurowego.

    Banku marmurowego? :) Raczej do banku z brudnymi szybami.
    Brudniejszymi niż moje. :) Ja swoich w ogóle nie myję. :)
    (najpierw spałem 100 dni, później łamałem ręce, po rękach
    posypały się kolana, potem było zerwane ścięgno, po nim
    płuca, teraz kręgosłup... gdy zaczynałem tu mieszkać,
    wiosną roku 2001 na mokro sprzątałem całe mieszkanie
    niemal codziennie -- czyli codziennie poza tymi dniami,
    gdy nie byłem poza ,,domem''...)

    Wiem, że można wynająć studentkę, która za stówkę obskoczy
    wszystko, ale jak znam życie -- stówkę zaksięguje a mycie
    zleci mnie... :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 13. Data: 2011-12-11 05:29:38
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > takiego dziadostwa nie widziałem już dawno w żadnym banku

    Wow, ale mi post...

    PS
    Trzeba bylo czytac grupe, to bys o tym od wchuj dawna wiedzial.
    :P

  • 14. Data: 2011-12-11 05:36:19
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Ja w tym pseudobanku chciałem kilka lat temu około godziny 13:00 wykonać

    Bo db to bank dla ludzi myslacych z duzym wyprzedzeniem,
    wrecz dla wizjonerow :) - a nie dla tych co robia wszystko na ostatnia
    chwile :P

  • 15. Data: 2011-12-11 08:00:03
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Q <n...@s...pl> wrote on 2011-12-11_6:29
    > Trzeba bylo czytac grupe, to bys o tym od wchuj dawna wiedzial.

    Tak ekspresyjne określenia na tej grupie bywają w użyciu z rzadka,
    gdy ktoś jest naprawdę w...y. A jak chcesz bluzgać z byle powodu -
    prosimy na onet...

    witrak()

  • 16. Data: 2011-12-11 11:06:28
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Tak ekspresyjne określenia na tej grupie bywają w użyciu z rzadka,
    > gdy ktoś jest naprawdę w...y. A jak chcesz bluzgać z byle powodu -
    > prosimy na onet...

    Piszesz tak jakbym byl czolowym bluzgatorem tej grupy
    a to nie prawda :P.

  • 17. Data: 2011-12-11 12:39:07
    Od: "Zbigniew Demidowicz" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Q <n...@s...pl> napisał(a):

    > Piszesz tak jakbym byl czolowym bluzgatorem tej grupy
    > a to nie prawda :P.

    Nawet gdyby to była prawda - to cię nie usprawiedliwia.

    Nie róbmy języka polskiego slangiem rynsztokowym.

  • 18. Data: 2011-12-11 13:49:55
    Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl>

    > Bo db to bank dla ludzi myslacych z duzym wyprzedzeniem,
    > wrecz dla wizjonerow :) - a nie dla tych co robia wszystko na ostatnia
    > chwile :P

    Właśnie! Weekend jest od wypoczynku, a nie od jakiegoś robienia
    przelewów między własnymi rachunkami. O!

    --
    Grzexs

  • 19. Data: 2011-12-11 16:02:51
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    napisał w wiadomości news:jc0nj7$9a8$1@inews.gazeta.pl...
    > Wiem, że można wynająć studentkę, która za stówkę obskoczy
    > wszystko, ale jak znam życie -- stówkę zaksięguje a mycie
    > zleci mnie... :)

    Zależy czy ma obskoczyć czy umyć ;)

    --
    Irokez

  • 20. Data: 2011-12-11 16:10:34
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "Grzexs" <g...@g...usu-n-to.pl> napisał w wiadomości
    > Właśnie! Weekend jest od wypoczynku, a nie od jakiegoś robienia przelewów
    > między własnymi rachunkami. O!

    No właśnie nie rozumiem idei dwóch własnych rachunków w tym samym banku.
    Jak chciałem inny rachunek to w innym banku go robiłem ze względu na inne
    wartości dodane.
    w DB mogę iść do okienka i wpłacić kasę, w mBanku tego nie mogę a nie chce
    płacić prowizji na poczcie i czekać kilka dni aż przeleją, w DB pojawiają
    się do dyspozycji momentalnie, i wystarczy odejść od okienka i wyjść za róg
    do bankomatu aby je spowrotem wybrać... i tak w kółko.
    Za to z mBanku mogę robić szybkie przelewy na inne konta mBank w moment czy
    tez płacić przez mTransfer, o czym DB nie wie że istnieją takie mechanizmy.

    --
    Irokez