  • 1. Data: 2011-12-11 08:26:38
    Temat: Inteligo DoboLokata i Optima
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    Witam!

    Dziś kończy się okres DoboLokaty w Inteligo, postanowiłem zerwać lokatę (auto
    odnowienie) i wpłacić na lokaty Optimy.

    O tym, że odsetki z dobolokaty Inteligo lądują na rachunku oszczędnościowym to
    wiedziałem. Ale nie wiedziałem, że tam również ląduje kapitał z zerwanej lokaty
    zamiast na rachunek główny.

    Nic by nie było w tym dziwnego ale tylko pierwszy przelew z rachunku
    oszczędnościowego (w okresie rozlicz.) jest darmowy, następne po 8zł.
    Na dodatek dobolokata była zakładana ze środków rachunku głównego i tam jej
    wkład powinien wrócić po zerwaniu.

    Akurat miałem nowy okres rozliczeniowy, to i ten jeden darmowy przelew z rachunku
    oszczędnościowego na główny był do wykorzystania.

    Moim zdaniem jest to celowe działanie, utrudnianie i naginanie pały ;(
    Gdyby mi przyszło do głowy zerwanie kolejnej lokaty (bo np. okres minie za kilka
    dni) to muszę za to zapłacić by "dostać" się do swoich pieniędzy a przez to
    stracić odsetki.

    Owszem, mogę dziś zerwać jedną lokatę, za kilka dni następną i z rachunku
    oszczędnościowego wykonać jeden większy przelew za darmo.
    Ale gdy zachodzi nieplanowana potrzeba zerwania lokaty to odsetki bye bye i
    dodatkowa opłata za przelew wewnętrzny na swój rachunek główny.

    --
    Pozdrawiam,
    TheZas

    - Matejko przedstawia Kopernika siedzącego na obrazie-

  • 2. Data: 2011-12-11 09:45:18
    Temat: Re: Inteligo DoboLokata i Optima
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Sun, 11 Dec 2011 09:26:38 +0100, TZ napisał(a):

    > .... i wpłacić na lokaty Optimy.

    To już chyba taki nowy obyczaj na tej grupie, że niezależnie o czym
    piszemy musimy w treści i temacie chociaż jednym słowem wspomnieć o BGŻ.

  • 3. Data: 2011-12-11 10:35:52
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    W niedzielę, 11 grudnia 2011, o godz. 10:45:18, napisałeś na temat: "Inteligo
    DoboLokata i Optima"
    jureq j...@X...to.z.adresu.Xop.pl, news:jc1u3e$oio$2@inews.gazeta.pl

    > To już chyba taki nowy obyczaj na tej grupie, że niezależnie o czym
    > piszemy musimy w treści i temacie chociaż jednym słowem wspomnieć o BGŻ.

    I stary obyczaj. Nie mamy nic konkretnego do napisania ale pomimo to odpowiadamy.

    A o Optimie to dlatego, że dziś zlecę przelew by jutro zdążyć do 16:30.
    Bo nadal przelewy i ich księgowanie przed 16:30 w Optimie jest niewiadomą.

    --
    Hej!
    TZ

    - W dawnych czasach w Palestynie rządził król Salami. -

  • 4. Data: 2011-12-11 18:15:32
    Od: michalp <m...@i...pl>

> [...]
    > Bo nadal przelewy i ich księgowanie przed 16:30 w Optimie jest niewiadomą.

    U mnie jak najbardziej wiadomo - z mBanku wysłany po 13, w BGŻ -
    punktualnie o 16.00.

    Michał

  • 5. Data: 2011-12-11 22:06:43
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    On 11 Gru, 19:15, michalp <m...@i...pl> wrote:

    > U mnie jak najbardziej wiadomo - z mBanku wysłany po 13, w BGŻ -
    > punktualnie o 16.00.
    >
    > Michał

    A u mnie wysłany z Eurobanku przez BC widniał tam jako zrealizowany po
    6 minutach, ale w Optimie był widoczny dopiero po paru godzinach <wrrr>

  • 6. Data: 2011-12-11 23:22:09
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    W niedzielę, 11 grudnia 2011, o godz. 23:06:43, napisałeś na temat: "Inteligo
    DoboLokata i Optima"
    eisenberg e...@n...pl, news:3ffa511c-d7fb-4b11-abf0-a9a76d085ae1@u5g2000vbd
    .googlegroups.com

    > A u mnie wysłany z Eurobanku przez BC widniał tam jako zrealizowany po
    > 6 minutach, ale w Optimie był widoczny dopiero po paru godzinach <wrrr>

    Z Inteligo wyjdzie dziś o 7 rano, jaki się pojawi w Optimie to napiszę o której
    doszedł.

    --
    TZ

    - Maria Konopnicka przez całe życie chodziła ze łzą w oku. -

  • 7. Data: 2011-12-12 06:58:24
    Od: xbartx <b...@h...net>

> [...]

    > oszczędnościowym to wiedziałem. Ale nie wiedziałem, że tam również
    > ląduje kapitał z zerwanej lokaty zamiast na rachunek główny.

    Masz przecież napisane czarno na biały:

    http://inteligo.pl/menu/oszczednosci_i_inwestycje/lo
    katy/dobolokata/

    nigdzie nie ukryte w regulaminie ani drobnym drukiem gdzieś na dole
    strony, więc z czym masz problem, bo nie mogę zrozumieć?

    Xenocide

  • 8. Data: 2011-12-12 08:23:45
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    W poniedziałek, 12 grudnia 2011, o godz. 07:58:24, napisałeś na temat: "Inteligo
    DoboLokata i Optima"
    xbartx b...@h...net, news:jc48mg$39a$1@inews.gazeta.pl

> [...]

    > nigdzie nie ukryte w regulaminie ani drobnym drukiem gdzieś na dole
    > strony, więc z czym masz problem, bo nie mogę zrozumieć?

    Ano np. w tym, że dziś zrywając następną dobolokatę i wypłacając kasę z rachunku
    oszczędnościowego pomyliłem się o 1000zł.
    I teraz ten 1000zł niepotrzebnie będzie wisiał na rachunku oszczędnościowym albo
    8 zł kary, znaczy się opłaty za przelew wewnętrzny na rachunek główny.

    Czy teraz już zrozumiałe?

    Spróbuj założyć dobolokatę z rachunku oszczędnościowego - nie ma takiej opcji.
    Tylko z rachunków głównych ale kapitał lokaty wraca na rachunek oszczędnościowy.
    Dlaczego i po co takie "udogodnienie"?

    Inteligo jak widać samo odstrasza klientów od lokowania u nich kapitału.
    Co nie zmienia faktu, że jak dla mnie jest bardzo wygodne i prawie niezawodne
    do regulowania wszelkich należności.

    --
    TZ

    - Do uprawy roli Barbara nie nadawała się, więc Bogumił sam ją uprawiał -

  • 9. Data: 2011-12-12 11:04:05
    Od: JaMyszka <f...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 12 grudnia 2011, 09:23:45 UTC+1 użytkownik TZ napisał:
> [...]
    > 8 zł kary, znaczy się opłaty za przelew wewnętrzny na rachunek główny.

    Szybko zrobiłam sobie "przewodnik" po kontach, by uniknąć takich sytuacji.
    Hmmm... Szablon wystawiam tutaj https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0Ahwt0oI
    s0gDHdDJVYnRON013VGdDRGs4Ty0wODQxdmc Można sobie skopiować ;p
    Ale Exel nie przyjmuje formatów z googlowskich doc.

    > Spróbuj założyć dobolokatę z rachunku oszczędnościowego - nie ma takiej opcji.
    > Tylko z rachunków głównych ale kapitał lokaty wraca na rachunek oszczędnościowy.
    > Dlaczego i po co takie "udogodnienie"?

    Mówią, że darowanemu koniowi nie zagląda się w zęby. Może coś w tym jest?

    > Inteligo jak widać samo odstrasza klientów od lokowania u nich kapitału.
    > Co nie zmienia faktu, że jak dla mnie jest bardzo wygodne i prawie niezawodne
    > do regulowania wszelkich należności.

    I tak jest lepsze od PKO BP;p

    --
    Pozdrawiam :)
    JM

  • 10. Data: 2011-12-12 11:36:37
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    W poniedziałek, 12 grudnia 2011, o godz. 00:22:09, napisałem na temat: "Inteligo
    DoboLokata i Optima"

    > Z Inteligo wyjdzie dziś o 7 rano, jaki się pojawi w Optimie to napiszę o której
    > doszedł.

    Wyszedł z Inteligo o 7:19.
    Godz. 12:30 i do Optimy nie dotarł.
    Aktualizacja systemu z 9 grudnia mało jednak pomogła.

    Na dodatek drugi przelew z Inteligo zamiast wyjść o 11:30 zgodnie
    z http://inteligo.pl/pomoc/pytania-i-odpowiedzi/operac
    je/przelewy/
    wyszedł równo o 12:00.

    --