  • 1. Data: 2004-01-10 19:37:44
    Temat: debet dla studenta
    Od: "Zeus" <y...@p...onet.pl>

    Witam
    Chcialem zalozyc sobie konto z mozliwoscia "dostania debetu" w kwocie np 100
    zlo czasem tak bywa ze pod koniec miesiaca brakuje kasy.
    Sytaucja wyglada tak ze nie pracuje, i kase daja mi rodzice.
    Czy jest bank ktory udziela takiego czegos??
    Dziekje bardzo :-))

  • 2. Data: 2004-01-10 21:00:53
    Temat: Re: debet dla studenta
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Zeus wrote:
> [...]
    > Sytaucja wyglada tak ze nie pracuje, i kase daja mi rodzice.
    > Czy jest bank ktory udziela takiego czegos??

    Może Multikonto Jestem w Multibanku?

  • 3. Data: 2004-01-12 07:00:09
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Zeus" <y...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Sytaucja wyglada tak ze nie pracuje, i kase daja mi rodzice.
    > Czy jest bank ktory udziela takiego czegos??

    PKO BP - eSuperkonto Student (w oddziale internetowym), Superkonto Student
    (w oddziale "marmurowym"; Inteligo (internet)
    ... i wiele innych bankow

    --
    Pozdrowienia
    ---