  • 1. Data: 2004-01-10 10:41:42
    Temat: [OT] Szukam BusinessWeek Polska Siepień 2003
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Witam!
    Szukam BusinessWeeka (edycja Polska) z sierpnia 2003
    Chodzi mi o artykul: "TWÓRCA RENTOWNEGO BANKU INTERNETOWEGO" (Ing direct)
    (BusinessWeek Edycja polska/ Siepień 2003, Nr 8 (137), "Twórca rentownego
    banku internetowego - Hans Verkoren", )

    Pamietam, ze mialem ten numer, ale gdzies go posialem i poszukiwana nie daly
    rezultatu.
    Za skan tekstu bylbym BARDZO wdzieczny!!!

    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 2. Data: 2004-01-10 14:43:53
    Temat: Re: [OT] Szukam BusinessWeek Polska Siepień 2003
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    > Za skan tekstu bylbym BARDZO wdzieczny!!!

    Dzieki! Juz mam :)
    Widzialem, ze na pbb mozna zawsze liczyc :) (jak ja te grupe lubie... :)

  • 3. Data: 2004-01-11 12:07:48
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    message news:btp33i$73l$1@news.onet.pl...
    > Dzieki! Juz mam :)
    > Widzialem, ze na pbb mozna zawsze liczyc :) (jak ja te grupe lubie... :)

    A moglbys sie podzielic?

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak

  • 4. Data: 2004-01-12 17:21:59