  • 1. Data: 2009-08-19 15:56:31
    Temat: dbNet - zalozenie konta
    Od: "Lukasz" <lukasz@n0sp@m.email.it>

    Witam,

    jak dlugo czekaliscie na przyslanie kodow dostepu i karty debetowej po
    zalozeniu konta w oddziale? Czekam juz 10 dni i wydaje mi sie, ze troche
    dlugo.

    Pozdrawiam,
    Lukasz

  • 2. Data: 2009-08-19 15:59:48
    Temat: Re: dbNet - zalozenie konta
    Od: "wsk125" <m...@p...onet.pl>

    > jak dlugo czekaliscie na przyslanie kodow dostepu i karty debetowej po
    > zalozeniu konta w oddziale? Czekam juz 10 dni i wydaje mi sie, ze troche
    > dlugo.

    Wroclaw - 5 dni...

    pzdr,
    mc

  • 3. Data: 2009-08-20 16:12:15
    Od: "Lukasz" <lukasz@n0sp@m.email.it>

    wsk125 wrote:
    > Wroclaw - 5 dni...

    a ja nadal czekam, na infolinii nic nie wiedzą, doradca olał sprawę... Po
    deutsche bank spodziewałem się trochę więcej niż po polbanku, a to jeden
    worek widzę :(

    Pozdrawiam,
    Lukasz

  • 4. Data: 2009-08-22 10:26:51
    Od: Tolek <t...@N...gazeta.pl>

    On 2009-08-20 18:12, Lukasz wrote:

> [...]
    > deutsche bank spodziewałem się trochę więcej niż po polbanku, a to jeden

    Wrocław
    - TANy około tydzień
    - Karta jakieś 2 tygodnie

    co do banku, to mam wrażenie, że dopiero od konta DBNet konta w DB stały
    się interesujące. To jest wielkim zaskoczeniem dla pracowników
    oddziałów, którzy kompletnie nie wiedzą, co z takim fantem robić i jako
    to obsługiwać.

    T.