  • 1. Data: 2009-08-19 13:45:49
    Temat: Eurobank TokenGSM - motorola V3
    Od: ForALL <N...@s...info>

    Witam

    Posiada ktos taki telefon i ma konto w eurobank z tokenem na tym
    aparacie? Dzisiaj dziewczyna zakladala konto ale token cos niechcial
    dzialac.

    For@ll

  • 2. Data: 2009-08-19 14:33:37
    Temat: Re: Eurobank TokenGSM - motorola V3
    Od: "Robert Wicik" <r...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "ForALL" <N...@s...info> napisał w
    wiadomości news:h6gvhf$kgr$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam
    >
    > Posiada ktos taki telefon i ma konto w eurobank z tokenem na tym aparacie?
    > Dzisiaj dziewczyna zakladala konto ale token cos niechcial dzialac.

    Działa mi bez problemów :)

  • 3. Data: 2009-08-19 15:02:14
    Od: ForALL <N...@s...info>

    Robert Wicik pisze:
    > Użytkownik "ForALL" <N...@s...info> napisał w
    > wiadomości news:h6gvhf$kgr$1@inews.gazeta.pl...

    > Działa mi bez problemów :)

    problem wystepuje ze nawet nie chce pobrac tokenu, polaczenie nie
    powiodlo sie sprobuj pozniej

  • 4. Data: 2009-08-19 15:06:01
    Od: "Robert Wicik" <r...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "ForALL" <N...@s...info> napisał w
    wiadomości news:h6h40o$hc9$1@inews.gazeta.pl...

    > problem wystepuje ze nawet nie chce pobrac tokenu, polaczenie nie powiodlo
    > sie sprobuj pozniej

    Może trzeba pobrać wcześniej ustawienia do GPRS albo odpalić tę usługę u
    operatora?

  • 5. Data: 2009-08-19 15:09:34
    Od: ForALL <N...@s...info>

    Robert Wicik pisze:
    > Użytkownik "ForALL" <N...@s...info> napisał w
    > wiadomości news:h6h40o$hc9$1@inews.gazeta.pl...

    > Może trzeba pobrać wcześniej ustawienia do GPRS albo odpalić tę usługę u
    > operatora?

    Cos ruszylo wyslalem ustawienia telefonu z orange ze 3 razy i juz sie
    pobral. najlepszy jest punkt eurobanku bo tam nie ma w nim zasiegu
    (orange) :P i jest problem z odbieraniem tokenu:)

  • 6. Data: 2009-08-19 15:33:17
    Od: ForALL <N...@s...info>

    ForALL pisze:

    > Cos ruszylo wyslalem ustawienia telefonu z orange ze 3 razy i juz sie
    > pobral. najlepszy jest punkt eurobanku bo tam nie ma w nim zasiegu
    > (orange) :P i jest problem z odbieraniem tokenu:)
    hm pobieranie tokenu w orange pokazuje ze jest on pobierany z UK -
    447973100500, z konta komorki wcielo nagle gdzies 15zl.

  • 7. Data: 2009-08-19 18:17:03
    Od: Rafał <a...@m...invalid>

    ForALL pisze:
    > hm pobieranie tokenu w orange pokazuje ze jest on pobierany z UK -
    > 447973100500, z konta komorki wcielo nagle gdzies 15zl.

    Idź do salonu, niech ci ustawia ten telefon bo sobie krzywde zrobisz.

    --
    Raf

  • 8. Data: 2009-08-19 18:40:34
    Od: ForALL <N...@s...info>

    Rafał pisze:

    > Idź do salonu, niech ci ustawia ten telefon bo sobie krzywde zrobisz.

    naprawde, dobrze ze mi powiedziales bo bym nie wiedzial, masz jeszcze
    jakies cenne porady?

  • 9. Data: 2009-08-19 20:52:44
    Od: "corner" <c...@i...TOTEZpl>

    Użytkownik "ForALL" <N...@s...info> napisał w
    wiadomości news:h6hguh$l3r$1@inews.gazeta.pl...
    > naprawde, dobrze ze mi powiedziales bo bym nie wiedzial, masz jeszcze
    > jakies cenne porady?

    A co ci miał powiedzieć? Przecież token ściąga się przez Internet. Niby skąd
    miał się wziąć zagraniczny numer z którym się łączysz? Pewnie sobie źle
    ustawiłeś telefon i łączy się z Internetem przez zagraniczny numer.

  • 10. Data: 2009-08-20 05:59:26
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik ForALL napisał:

    > naprawde, dobrze ze mi powiedziales bo bym nie wiedzial, masz jeszcze
    > jakies cenne porady?

    Wybacz, ale chyba bardzo nie wiesz o czym piszesz.

    Chwila googlania "7973 100500" pokazuje takie np. coś.

    http://www.mobilegadgetnews.com/index.php?showtopic=
    6800

    Settings for WAP over GSM
    Edit Dial up Connections/Orange CSD WAP
    Connects to: The Internet
    Country code: 44
    Dialling code: 7973
    Phone number: 100500
    Username: Orange (note uppper and lower case)
    Password: Multimedia (note upper and lower case)
    Domain: (blank)

    Poznajesz te numerki? To są ustawienia WAP przez CSD dla Orange UK.
    Jest to połączenie przez numer dostępowy (dial-up), płatne wg taryfy
    operatora (coś trochę podobnego do nr dostępowego TP. Ponieważ Orange PL
    liczy sobie za połączenie z UK skromne 2,06 PLN + stawka krajowa poza
    sieć za minutę z naliczaniem minutowym, więc kosztowało to tyle ile
    kosztowało. Gdybyś użył nr dostępowego WAP dla Orange PL, kosztowałoby
    by to 0,76 PLN, też drogo ale kilkakrotnie taniej.

    A skąd to wszystko? Ano stąd, że telefon był pewnie kupiony w Orange UK
    z tamtejszymi ustawieniami i nie przestawiony. O ile połączenie GPRS
    (płatność za paczki kilobajtów, a nie za czas połączenia) nie miało
    szansy zadziałać, bo punkt dostępu (APN) i inne ustawienia są związane z
    operatorem, to z CSD jest inaczej - często po zmianie SIMa możesz się
    łączyć na starych ustawieniach z innej sieci, ale za odpowiednią stawkę.

    A propos ściągania tokenu z UK - ja mam telefon z WiFi i token
    ściągnąłem sobie za darmo przez internet, ale z jakiego kraju - nie mam
    pojęcia :-).

    Przemek