  • 1. Data: 2009-08-19 10:50:47
    Temat: Mikrochipy RFID w banknotach euro i dolarach
    Od: xbartx <b...@h...net>

    http://hotnews.pl/arttechnika-358.html

    Cóż jak ktoś nie używa kart aby go nie namierzać, to teraz będzie musiał
    magnesować kasę, albo ją w mikrofalówce uzdatniać aby była koszerna ;)

    Xenocide

  • 2. Data: 2009-08-19 14:06:54
    Temat: Re: Mikrochipy RFID w banknotach euro i dolarach
    Od: argothiel <a...@i...niechce.spamu.pl>

    xbartx pisze:
    > http://hotnews.pl/arttechnika-358.html
    >
    > Cóż jak ktoś nie używa kart aby go nie namierzać, to teraz będzie musiał
    > magnesować kasę, albo ją w mikrofalówce uzdatniać aby była koszerna ;)

    O, widzisz, o magnesowaniu nie pomyślałem. A robić dziury w pieniądzach
    to trochę głupio. ;)

    Pozdrawiam, argothiel

  • 3. Data: 2009-08-19 16:26:26
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    argothiel napisał(a) w wiadomości: ...

    >O, widzisz, o magnesowaniu nie pomyślałem. A robić dziury w pieniądzach
    >to trochę głupio. ;)

    A może wrócimy do rozliczeń w muszelkach? Ostatecznie w sztabkach...

    Arek

  • 4. Data: 2009-08-19 17:03:09
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Arek" news:h6h912$5ql$1@news.onet.pl

    > A może wrócimy do rozliczeń w muszelkach? Ostatecznie w sztabkach...

    Nie popadajmy w skrajności. Może warto przeprosić się z przeszłością i
    wrócić do parytetu złota.

  • 5. Data: 2009-08-19 17:16:22
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 19 Sie, 06:50, xbartx <b...@h...net> wrote:
    > http://hotnews.pl/arttechnika-358.html

    Ehm... "ątpię"... :)

    Jednorazowo, w celu namierzenia jakiegos przestepcy, to moze jeszcze.
    Ale nie na skale masowa, w kazdej piecdziesiecioeurowce.

  • 6. Data: 2009-08-19 17:19:56
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 19 Sie, 13:03, "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> wrote:
    > "Arek"news:h6h912$5ql$1@news.onet.pl

    > Nie popadajmy w skrajności. Może warto przeprosić się z przeszłością i
    > wrócić do parytetu złota.

    Ale powrot do parytetu zlota nie rozwiaze "problemu" znaczonych
    srodkow platniczych.

    P.S. Jak juz sobie tak ladnie paranoje nakrecamy ;) , w takich
    muszelkach to dopiero sie mikrochipow zmiesci! :D

  • 7. Data: 2009-08-19 17:24:53
    Od: BK <b...@g...com>

    wrote:>http://hotnews.pl/arttechnika-358.html

    > Ehm... "ątpię"... :)
    >
    > Jednorazowo, w celu namierzenia jakiegos przestepcy, to moze jeszcze.
    > Ale nie na skale masowa, w kazdej piecdziesiecioeurowce.

    generalnie wiarygodnosc i powaga hotnews.pl jako zrodla informacji
    jest.... watpliwa :)

  • 8. Data: 2009-08-19 17:26:14
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "bradley.st"
    b.googlegroups.com

    > Ale powrot do parytetu zlota nie rozwiaze "problemu" znaczonych
    > srodkow platniczych.

    Zgadzam się z tobą. Biję się w pierś i przyznaję, że trochę odszedłem od
    tematu (tak mnie te muszelki jakoś nakręciły he he), co nie zmienia faktu,
    że powrót do parytetu złota w pewnym sensie uzdrowił by pewną cześć szeroko
    pojętego rynku finansowego.

    > P.S. Jak juz sobie tak ladnie paranoje nakrecamy ;) , w takich
    > muszelkach to dopiero sie mikrochipow zmiesci! :D

    Noooo :)

  • 9. Data: 2009-08-19 17:45:23
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 19 Sie, 13:26, "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> wrote:

> [...]
    > że powrót do parytetu złota w pewnym sensie uzdrowił by pewną cześć szeroko

    Ale wtedy nie moznaby ot tak sobie dodrukowac kiedy zabraknie
    ("Odbijam sobie, odbijam zielone dolarki śliczne") i co wtedy? Za co
    niby mialyby brzuchate prezesy kupowac samoloty i wyplacac sobie
    bonusy tudziez premie? :)

  • 10. Data: 2009-08-19 17:46:13
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 19 Sie, 13:24, BK <b...@g...com> wrote:

    > generalnie wiarygodnosc i powaga hotnews.pl jako zrodla informacji
    > jest.... watpliwa :)

    Ale za to "hot" to te "newsy" niewatpliwie sa! :)