  • 1. Data: 2009-08-19 11:19:58
    Temat: Nowe konto Polbanku - ile ich mozna mieć?
    Od: " " <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Ile mozna mieć nowych kont polbanku?

    A ile pieniędzy trzeba(muszę ) trzymać aby nie płacićpodatku belki?

  • 2. Data: 2009-08-19 11:28:29
    Temat: Re: Nowe konto Polbanku - ile ich mozna mieć?
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 19 Aug 2009 11:19:58 +0000, napisał(a):

    > Ile mozna mieć nowych kont polbanku?
    >
    > A ile pieniędzy trzeba(muszę ) trzymać aby nie płacićpodatku belki?

    Z tego co było na grupie to 3 konta, przelewy płatne, tylko wypłata
    gotówki w oddziale darmowa, wpłać 14k pln i na jakiś czas powinno być ok.

    Xenocide

  • 3. Data: 2009-08-19 15:56:54
    Od: g...@o...pl

    > Z tego co byĹ&#65533;o na grupie to 3 konta, przelewy pĹ&#65533;atne, tylko
    wypĹ&#65533;ata
    > gotĂłwki w oddziale darmowa, wpĹ&#65533;aÄ&#65533; 14k pln i na jakiĹ&#65533; czas
    powinno byÄ&#65533; ok.

    Kalkulator pokazuje, że przy 14 tys. OK będzie tylko przez pięc dni.

  • 4. Data: 2009-08-19 17:41:51
    Od: "ls" <n...@n...pl>

    Uzytkownik xbartx napisal:
    > Z tego co było na grupie to 3 konta, przelewy płatne, tylko wypłata
    > gotówki w oddziale darmowa, wpłać 14k pln i na jakiś czas powinno być
    > ok.

    Jak wpłacisz na każde po 13850zł, to masz 2 miesiące spokoju.
    Chyba nie ma sensu zbyt częste stanie w kolejce do kasy?
    --
    pozdr.
    ls

  • 5. Data: 2009-08-19 20:11:01
    Od: xbartx <r...@g...com>

    On Aug 19, 5:56 pm, g...@o...pl wrote:

    > Kalkulator pokazuje, że przy 14 tys. OK będzie tylko przez pięc dni.

    No fakt, wziąłem pod uwagę EB a tam jest mniejszy % a z racji braku
    darmowych przelewów to i nawet 13500 nie będzie złe.

    --
    xbartx

  • 6. Data: 2009-08-22 10:46:38
    Od: boa <a...@u...poczta.fm>

    xbartx pisze:

    > No fakt, wziąłem pod uwagę EB a tam jest mniejszy % a z racji braku
    > darmowych przelewów to i nawet 13500 nie będzie złe.
    >
    > --
    > xbartx

    jaki kalkulator?
    licząc ręcznie wychodzi mi że 14 jest ok na prawie 8 mies a nie 5 dni??

    polbank max 14610zł
    eurobank max 15670zł

    --
    lux

  • 7. Data: 2009-08-22 11:39:39
    Od: boa <a...@u...poczta.fm>

    boa pisze:

    > jaki kalkulator?
    > licząc ręcznie wychodzi mi że 14 jest ok na prawie 8 mies a nie 5 dni??
    >
    > polbank max 14610zł
    > eurobank max 15670zł

    błąd - nie zaokrągliłem podstawy podatku
    eurobank max 15057 (15029)
    polbank max 14038 (14009)

    14tys bedzie ok przez 5 lub 16 dni w zależności od sposobu zaokrąglania

    13500 przez ponad 6 lub 7 miesiecy (jw)

    --
    lux

  • 8. Data: 2009-08-22 13:42:42
    Temat: Re: Nowe konto Polbanku - ile ich mozna mieÄ&#65533;?
    Od: g...@o...pl

    > Jak wpĹ&#65533;acisz na kaĹźde po 13850zĹ&#65533;, to masz 2 miesiÄ&#65533;ce
    spokoju.
    > Chyba nie ma sensu zbyt czÄ&#65533;ste stanie w kolejce do kasy?

    Polecam:

    http://kalkulatorlokat.pl/kalkulator_lokat.php

    pokazuje fajne tabele na 365 dni

  • 9. Data: 2009-08-22 17:04:03