  • 1. Data: 2012-07-12 11:33:22
    Temat: [db net] Pytanie o lokowanie
    Od: " " <a...@g...pl>

    Założyłem właśnie konto w db net. Interesuje mnie konto oszczędnościowe - dają
    8,1 % do 10k. Gdzieś słyszałem, że można założyć 3 takie konta. I tu miałbym
    pytania: czy wszystkie 3 byłyby na takich samych warunkach, tj. z
    oprocentowaniem 8,1% do kwoty 10k? A jeśli tak, to jak je założyć? Bank
    założył mi tylko jedno.

  • 2. Data: 2012-07-12 11:39:53
    Temat: Re: Pytanie o lokowanie
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    On 12 Lip, 11:33, " " <a...@g...pl> wrote:
> [...]
    > pytania: czy wszystkie 3 byłyby na takich samych warunkach, tj. z
    > oprocentowaniem 8,1% do kwoty 10k? A jeśli tak, to jak je założyć? Bank

    I więcej nie założy. W regulaminie promocji wszystko jest

  • 3. Data: 2012-07-12 12:22:12
    Temat: Re: [db net] Pytanie o lokowanie
    Od: pawlin <p...@f...com>

    W dniu 2012-07-12 11:33, a...@g...pl pisze:
> [...]
    > pytania: czy wszystkie 3 byłyby na takich samych warunkach, tj. z
    > oprocentowaniem 8,1% do kwoty 10k? A jeśli tak, to jak je założyć? Bank

    mozna zalozyc 3 ale tylko jedno bedzie oprocentowane na 8.1 reszta na 4.9

  • 4. Data: 2012-07-12 12:59:05
    Od: " " <a...@g...pl>

    pawlin <p...@f...com> napisał(a):

    > mozna zalozyc 3 ale tylko jedno bedzie oprocentowane na 8.1 reszta na 4.9

    Dzięki za odpowiedź. 4,09% chyba, nie 4,9%, tak? I drugie pytanie: jak założyć
    te dodatkowe dwa? Nie widziałem, żeby dało się to zrobić w systemie
    transakcyjnym - ale może źle patrzyłem? Da się zrobić samodzielnie, czy trzeba
    inaczej?

  • 5. Data: 2012-07-12 13:38:21
    Od: ls <l...@w...pl>

    On 12 Lip, 11:33, " " <a...@g...pl> wrote:
> [...]
    > pytania: czy wszystkie 3 byłyby na takich samych warunkach, tj. z
    > oprocentowaniem 8,1% do kwoty 10k? A jeśli tak, to jak je założyć? Bank

    A daja jeszcze jakies bonusy typu modem, czy tylko te 8% na KO?

    --
    pozdr.
    ls

  • 6. Data: 2012-07-12 13:41:41
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2012-07-12 13:38, ls pisze:

    > A daja jeszcze jakies bonusy typu modem, czy tylko te 8% na KO?

    tylko %

    --
    pozdrawiam
    Marcin