  • 1. Data: 2012-07-11 13:11:14
    Temat: To dlatego Optima spuściła z tonu
    Od: "blast" <jureks77@BEZ___TEGOo2.pl>

    11.07. Warszawa (PAP) - Bank BGŻOptima pozyskał do końca czerwca 59 tys.
    klientów i zebrał 2,5 mld zł oszczędności - poinformował Piotr Grzybczak,
    dyrektor zarządzający banku.
    "Według danych na koniec czerwca 2012 roku udało nam się pozyskać 59 tys.
    klientów, którzy złożyli w BGŻOptima depozyty o wartości 2,5 mld zł" -
    powiedział w środę na konferencji Grzybczak.

    W listopadzie 2011 roku Wojciech Sass, wiceprezes BGŻ poinformował, że w
    ciągu dwóch lat BGŻOptima chce pozyskać 100 tys. klientów i zebrać 2,5 mld
    zł oszczędności. (PAP)

  • 2. Data: 2012-07-11 13:34:53
    Temat: Re: To dlatego Optima spuściła z tonu
    Od: "goober" <g...@g...pl>

    Ciekawe czy biorą pod uwagę fakt, że spora część pozyskanych klientów to grupa
    dosyć mobilna jeśli chodzi o oferty depozytowe?

    Obecna oferta Optimy jest zwyczajnie słaba - pora przenieść oszczędności w inne
    miejsce.

  • 3. Data: 2012-07-11 13:59:48
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "goober" jtjoct$h0n$...@i...gazeta.pl

    > Obecna oferta Optimy jest zwyczajnie słaba - pora
    > przenieść oszczędności w inne miejsce.

    W jakie?! Optima wg mnie to spokojne miejsce.
    Podobnież z Meritum.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2012-07-11 14:12:56
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 11 lipca 2012 13:34:53 UTC+2 użytkownik goober napisał:
    > Ciekawe czy biorą pod uwagę fakt, że spora część pozyskanych klientów to grupa
    > dosyć mobilna jeśli chodzi o oferty depozytowe?

    Wbrew pozorom tych mobilnych nie jest tak dużo.
    A nawet jakby to to dział w dwie strony- deponenci to nielojalna grupa klientów więc
    jak będzie duży odpływ z Optimy to Opotima jakiś ciekawszy produkt zaproponuje i
    szybko wrócą.

    > Obecna oferta Optimy jest zwyczajnie słaba - pora przenieść oszczędności w inne
    > miejsce.
    Na razie jest tendencja spadkowa więc za bardzo nie ma gdzie i Optima to
    wykorzystuje.

  • 5. Data: 2012-07-11 14:14:17
    Od: " " <g...@g...pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski <p...@c...fontem.lucida.console> napisał(a):

    > W jakie?! Optima wg mnie to spokojne miejsce.
    > Podobnież z Meritum.

    O ile komuś nie przeszkadza zablokowanie środków na lokacie to np. "klony".

  • 6. Data: 2012-07-11 17:09:35
    Od: "bogdan" <d...@g...pl>

    blast <jureks77@BEZ___TEGOo2.pl> napisał(a):

    > W listopadzie 2011 roku Wojciech Sass, wiceprezes BGŻ poinformował, że w
    > ciągu dwóch lat BGŻOptima chce pozyskać 100 tys. klientów i zebrać 2,5 mld
    > zł oszczędności. (PAP)

    klienci pewnie zostaną, ale oszczędności mogą teraz szybko wyparować
    ja swoje już zabrałem

  • 7. Data: 2012-07-11 17:36:18
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2012-07-11, bogdan <d...@g...pl> wrote:

    [...]

    > klienci pewnie zostaną, ale oszczędności mogą teraz szybko wyparować
    > ja swoje już zabrałem

    A co z nimi jest nie tak? Bo w sumie w kategorii KO chyba mają najlepszą ofertę
    (biorąc pod uwagę, że można robić wiele wpłat/wypłat), a i same lokaty też
    najgorzej nie wypadają.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 8. Data: 2012-07-11 17:46:15
    Od: "pa" <a...@g...pl>

    Obecnie dużo lepsze warunki ma Millenium. Aż się zastanawiam dlaczego
    Millenium w ostatnim czasie tak atakuje produkty oszczędnościowe. Dla przykładu:
    - aukcje lokat - podobno można wysępić między 7 - 8%;
    - konto oszczędnościowe - w zależności od kwoty - do 7% (nowe środki);
    - lokata millenet założona w czasie trwania tzw. akcji Happy Hours (raz w
    tygodniu) - 7% dla lokaty na 93-183dni do 100tys zł.

    Poza tym Mille ma niezłe konta osobiste. O Dobrym Koncie każdy już słyszał,
    ale również zwykłe konto internetowe zwraca za zakupy kartą 1% na konto
    (niezależnie od rodzaju zakupów).

    PS. Liczę, że z Optimy obudzą się zanim będzie za późno...

  • 9. Data: 2012-07-11 18:08:57
    Od: SQLwiel <_...@g...com>

    W dniu 2012-07-11 17:46, pa pisze:
> [...]
    > (niezależnie od rodzaju zakupów).
    >
    > PS. Liczę, że z Optimy obudzą się zanim będzie za późno...

    Co ma być za późno?
    Ludzie świadomi reagują stosownie do warunków. Jest dobrze - przychodzą.
    Pogarsza się (w por. z konkurencją) - odchodzą. Proste.

    Był czas, że w Optimie miałem 8-9 (przecinek nieistotny). Wcześniej
    tyleż w EB. Teraz mam <1. A w Mille - 6. Reszta w klonach.

    I nadal dymam co parę dni na Orlen, żeby kupić 1 zimne piwo i zyskać 6zł
    :) Taki sport.

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. Sqlwiel.

  • 10. Data: 2012-07-11 20:29:16
    Od: gral <n...@e...pl>

    SQLwiel napisał(a):

    > I nadal dymam co parę dni na Orlen, żeby kupić 1 zimne piwo i zyskać 6zł
    > :) Taki sport.

    informacyjnie - to samo działa na BP. może masz bliżej ;)