  • 1. Data: 2012-07-12 12:07:35
    Temat: [BGZ Awaria?]
    Od: " " <a...@g...pl>

    Czy mogłby ktoś sprawdzić? Chcę zrobić przelew z BGŻu, a tu tymczasem nie
    przychodzą kody SMS. Czy mógłby ktoś to sprawdzić - czy tylko u mnie nawala,
    czy wszystkim?

  • 2. Data: 2012-07-12 13:12:41
    Temat: Re: [BGZ Awaria?]
    Od: " " <a...@g...pl>

    <a...@g...pl> napisał(a):

    > Czy mogłby ktoś sprawdzić? Chcę zrobić przelew z BGŻu, a tu tymczasem nie
    > przychodzą kody SMS. Czy mógłby ktoś to sprawdzić - czy tylko u mnie nawala,
    > czy wszystkim?

    No i przyszły teraz kody SMS - wszystkie na raz. Rychło w czas :P

  • 3. Data: 2012-07-12 13:20:20
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2012-07-12 13:12, a...@g...pl pisze:

    > No i przyszły teraz kody SMS - wszystkie na raz. Rychło w czas :P

    Niekoniecznie musi to być od razu wina banku. Może operator sieci GSM
    "dał ciała".

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/