  • 1. Data: 2002-06-13 18:45:46
    Temat: czym teraz konkuruja banki wirtualne ?
    Od: <r...@p...onet.pl>

    bo chyba nie oprocentowaniem.

    Po ostatnich obnizkach Inteligo, mbank maja prawie identyczne oprocentowanie
    jak bank z oddzialami Lukas (ekonto Pro). Wszyscy w okolicy 7%.

    Jesli moge trzymac pieniadze w banku z oddzialami i szersza oferta i miec
    zalety banku wirtualnego (czyli procenty) to chyba wybieram to pierwsze?

    ciekawe jak to sie dalej potoczy.
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-06-13 22:43:46
    Temat: Re: czym teraz konkuruja banki wirtualne ?
    Od: "mgr Krzysztof Maria Bąk" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > bo chyba nie oprocentowaniem.

    straciły jakiekolwiek zalety

    Dziś banki klasyczne z dostępem internetowym są lepsze od 3 liderów
    wirtualnych.

  • 3. Data: 2002-06-14 07:59:16
    Od: "JOHNNY" <j...@g...pl>

> [...]
    > zalety banku wirtualnego (czyli procenty) to chyba wybieram to pierwsze?

    Nie jestem oewien, ale w Lukasie kapitalizacja odsetek jest chyba kwartalna,
    a w bankach wirtualnych miesięczna...

    J.

  • 4. Data: 2002-06-14 08:19:51
    Od: Mariusz Borowski <m...@e...pw.edu.pl>

    > Nie jestem oewien, ale w Lukasie kapitalizacja odsetek jest chyba kwartalna,
    > a w bankach wirtualnych miesięczna...

    Dla mnie obecnie przy tak niskich stopach oprocentowania nie ma to
    większego znaczenia.

    Pozdrawiam,
    Mariusz.