  • 1. Data: 2002-06-13 18:55:35
    Temat: DC
    Od: <a...@p...onet.pl>

    Witam,
    mam pytanko jak DC (nie banki je wydajace) dostarcza wznowione karty ?

    pozdr.
    Michal

  • 2. Data: 2002-06-13 21:24:19
    Temat: Re: DC
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Jun 13, 2002 at 08:55:35PM +0200, a...@p...onet.pl wrote:

    > Witam,
    > mam pytanko jak DC (nie banki je wydajace) dostarcza wznowione karty ?

    Ja odbieralem w siedzibie, ale pewnie nie wszyscy sie beda wybierac do
    warszawy ;-)

    --

    --w

  • 3. Data: 2002-06-14 05:19:38
    Od: <a...@p...onet.pl>

    Ja odbieralem w siedzibie, ale pewnie nie wszyscy sie beda wybierac do
    > warszawy ;-)

    a czy DC informuje ze karta juz czeka ?

  • 4. Data: 2002-06-14 06:11:25
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Jun 14, 2002 at 07:19:38AM +0200, a...@p...onet.pl wrote:

    > Ja odbieralem w siedzibie, ale pewnie nie wszyscy sie beda wybierac do
    >
    > a czy DC informuje ze karta juz czeka ?

    O ile pamietam to tak. Na dokladke czas pomiedzy decyzja a odebraniem
    karty jest absurdalnie krotki (ja mialem jakies 4 dni ze swietem po
    srodku). Karta personalizowana w austri ...

    --

    --w

  • 5. Data: 2002-06-14 06:31:30
    Od: <a...@p...onet.pl>

    > O ile pamietam to tak. Na dokladke czas pomiedzy decyzja a odebraniem
    > karty jest absurdalnie krotki (ja mialem jakies 4 dni ze swietem po
    > srodku). Karta personalizowana w austri ...

    ja mialem na mysli karte wznowiona (czy mi ja przysla czy musze sam odebrac),
    a na pierwsza zeczywiscie czekalem krotko - 3 dni

  • 6. Data: 2002-06-14 08:10:16
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Jun 14, 2002 at 08:31:30AM +0200, a...@p...onet.pl wrote:

    > ja mialem na mysli karte wznowiona (czy mi ja przysla czy musze sam odebrac),
    > a na pierwsza zeczywiscie czekalem krotko - 3 dni

    A, tego to jeszcze nie wiem ;-)

    Ale to prosciej do nich zadzwonic, sadze ze odpowiedza.

    --

    --w

  • 7. Data: 2002-06-17 14:31:05
    Od: <a...@p...onet.pl>

    Ale to prosciej do nich zadzwonic, sadze ze odpowiedza.

    zadzwonilem, wiec karte wznowiona przysylaja kurierem (na wybrany adres -
    niekoniecznie w Polsce - mozna podac go mailem) mozna tez odebrac osobiscie na
    Senatorskiej, co jutro uczynie

    Pozdr.
    Andrzej

  • 8. Data: 2002-06-17 14:39:26
    Od: <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > niekoniecznie w Polsce - mozna podac go mailem) mozna tez odebrac osobiscie

    P.s + jeszce jedno, jakis czas temu niektorz twierdzili ze placa 200/250zł za
    dwa lata...oto cytat z TOIP KB: Wydanie i obsługa karty
    - rocznie, dwudziestego ósmego dnia miesiąca, a gdy przypada on na dzień wolny
    od pracy, to ostatniego dnia roboczego przed dwudziestym ósmym dniem miesiąca
    300,00

  • 9. Data: 2002-06-17 19:09:36
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Mon, Jun 17, 2002 at 04:39:26PM +0200, a...@p...onet.pl wrote:

> [...]
    > - rocznie, dwudziestego ósmego dnia miesiąca, a gdy przypada on na
    > dzień wolny od pracy, to ostatniego dnia roboczego przed dwudziestym

    toip kb nie musi sie chyba w 100% pokrywac z ogolnym cennikiem dc -
    podobnie jak ceny za wydanie vc w roznych bankach sa rozne.

    A jesli chodzi o cene - podobno (bo nie mam potwierdzenia) koszt karty
    to 250zl/ dwa lata + 50zl wpisowego do klubu.

    Dodam od razu ze moje oplaty sie nie pokrywaja z tymi danymi ;-)

    --

    --w

  • 10. Data: 2002-06-17 19:49:38
    Od: <a...@p...onet.pl>

> [...]

    > to 250zl/ dwa lata + 50zl wpisowego do klubu.
    >
    > Dodam od razu ze moje oplaty sie nie pokrywaja z tymi danymi ;-)

    odemnie "biora" 300 / rok