  • 11. Data: 2004-08-29 18:04:18
    Temat: Re: czy znajac stary numer banku moge sprawdzic jaki jest nowy
    Od: "ROBBO3" <r...@o...pl>

    > 2. Jak przyjdziesz ze starym numerem konta to może podadzą Ci nowy.

    Czasami nowy numer to np w Lukaei dodanie 20000001 i wyliczenia nr
    kontrolnego wiec moze sie da.

  • 12. Data: 2004-08-29 18:07:24
    Od: "Marcin Kubiczek" <u...@h...com>

    :
    : prosze bardzo, oto numer:
    : 18200001-0806734004
    :
    : --

    gdyby uzupełnić samymi zerami to mamy: 27 1820 0001 0000 0008 0673 4004
    ale niech da znać ktoś kto ma konto w [Citi]Banku Handlowym ;)

    --

    pozdrawiam,
    mk

    --------------------------
    jeżeli masz nierówną końcówkę na rachunku,
    to przelej ją ;) każdy grosz się liczy ;)

    77114020040000300224907057
    50102055581111129345400064
    73213000043001027768700001

  • 13. Data: 2004-08-30 04:06:26
    Od: "jay saven" <s...@n...mail.me>

    u...@h...com wrote:

    :: prosze bardzo, oto numer:
    :: 18200001-0806734004
    ::
    :: --
    :
    : gdyby uzupełnić samymi zerami to mamy: 27 1820 0001 0000 0008 0673 4004
    : ale niech da znać ktoś kto ma konto w [Citi]Banku Handlowym ;)

    Nie, to nie jest dobry numer. Trzeba jeszcze zamienic 18200001, tylko nie
    pamietam na co :-(

  • 14. Data: 2004-08-30 08:09:24
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka-org.pl>

    On Sun, 29 Aug 2004 15:14:15 +0000 (UTC), "masia27 "
    <m...@g...pl> wrote:

    >w standardzie NBR?

    Tak, zadzwonić do banku w którym był stary numer.
    --
    ___________ (R)

  • 15. Data: 2004-08-30 08:57:59
    Od: "masia27 " <m...@g...pl>

    Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka-org.pl> napisał(a):

    > Tak, zadzwonić do banku w którym był stary numer.

    Nic z tego, wlasnie dzwonilam do banku i uslyszalam, ze nie wolno im podac
    nowego numeru rachunku

  • 16. Data: 2004-08-30 09:29:46
    Od: "masia27 " <m...@g...pl>

    blagam wymyslcie cos, bo musze te nprzelew wyslac do jutra najpozniej, a
    utknelam w martwym punkcie :(

  • 17. Data: 2004-08-30 10:30:03
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "masia27 " <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Nic z tego, wlasnie dzwonilam do banku i uslyszalam, ze nie wolno im podac
    > nowego numeru rachunku

    To jest jakas bzdura...
    Ktos myli dane osobowe z numerem konta.
    Jesli znasz stary nymer i dane wlasciciela rachunku to podanie aktualnego
    nie zdradza zadnej tajemnicy.
    Tylko musisz NAJPIERW podac to co TY wiesz, a potem oczekiwac aktualizacji
    informacji.
    tak w ogole to numer konta nie jest zadna tajemnica i jego poznanie niczym
    nie grozi...;-)
    W razie "oporu" zadaj rozmowy z przelozonym rozmowcy.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 18. Data: 2004-08-30 10:31:31
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    > blagam wymyslcie cos, bo musze te nprzelew wyslac do jutra najpozniej, a
    > utknelam w martwym punkcie :(

    Jesli twoj kontrahent nie podal ci aktualnego numeru konta, to czy bedziesz
    w zwloce nie placac mu na stary?
    Wyluzuj, troche winy jest po jego stronie...

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 19. Data: 2004-08-30 10:53:51
    Od: "masia27 " <m...@g...pl>

    Slawek Kos <s...@p...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    > nie grozi...;-)
    > W razie "oporu" zadaj rozmowy z przelozonym rozmowcy.

    mnie tez wydaje sie to bez sensu
    ale na moje pytanie czy kiedy podam dane wlasciciela rachunku i jego stary nr
    moge uzyskac aktualny nr rachunku, uslyszalam odpowiedz - nie, nie moge podac
    takiej informacji :/

  • 20. Data: 2004-08-30 12:07:55
    Od: "Tomek" <D...@s...pl>

    > blagam wymyslcie cos, bo musze te nprzelew wyslac do jutra najpozniej, a
    > utknelam w martwym punkcie :(

    Nie wiem jak jest w BH, ale np. w BPH wystarczy, że przy kasie podasz imię
    nazwisko i adres i możesz dokonać wpłaty na konto... może idź do banku i
    wpłać to w kasie.