  • 1. Data: 2004-08-29 14:04:19
    Temat: Wielkie oszustwo! - czy geniusz!?
    Od: "Michał Milicer" <h...@i...pl>

    Czesc. Mam ważne pytanie. Znajomy - który głupi nie jest bo wykłada
    zarzadzanie - powierzył ponad 300 tys. instytucji Zolkiewicz Investment Fund
    ktora wbrew nazwie jest polska i mozna o niej przeczytac tutaj:
    http://www.zolkiewicz.pl bo mowi ze goscia zna i ze jest ok. Ale jak ja tam
    zagladnalem to sie troche przerazilem bo po pierwsze niewiele tam na stronie
    mozna przeczytac a po drugie wyglada na to ze ten gosciu to jakis dzieciak. I
    mam pytanie czy ktos z Was ktorzy obracaja sie w swiecie finansow slyszal
    kiedys cos o tym gosciu Zolkiewicz czy też Żółkiewicz i weicie cos o nim a moze
    ktos go widzial bo jest nawet foto!!?? Z góry dzięki za informacje.

  • 2. Data: 2004-08-29 14:06:30
    Temat: Re: Wielkie oszustwo! - czy geniusz!?
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    No ciekawe czy ma wszelkie pozwolenia na prowadzenie funduszu....
    Kontakt via mail, brak szyfrowania stron przy sprawdzaniu konta.
    Lipa na odleglosc

    http://www.PRnews.pl

  • 3. Data: 2004-08-29 14:44:32
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@g...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> napisał(a):

    > No ciekawe czy ma wszelkie pozwolenia na prowadzenie funduszu....
    > Kontakt via mail,
    Jakiś numer(komórka?)znalazłem w kodzie źródłowym strony 607388300

    > Lipa na odleglosc
    A tu się zgadzam:)

    Pozdrawiam
    Marcin
    http://www.cuf.prv.pl

  • 4. Data: 2004-08-29 14:53:06
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    message news:cgso4b$j47$1@news.onet.pl...
    > No ciekawe czy ma wszelkie pozwolenia na prowadzenie funduszu....
    > Kontakt via mail,

    DOMENA:

    nazwa domeny:
    zolkiewicz.pl

    typ:
    FIRMOWA

    id abonenta:
    crn_pz

    serwery nazw:
    dns.nano.pl.[81.219.11.216]

    dns2.nano.pl.[212.75.117.70]

    utworzona:
    2004.07.01

    ostatnia modyfikacja:
    2004.07.01

    registrar:
    Cybernetix - Domeny.org

    opcja:
    brak opcji na nazwę domeny

    ABONENT:

    firma:
    Piotr Zolkiewicz

    ulica:
    ul. Grzybowska 16/22 lok 1310

    miasto:
    00-132 Warszawa

    lokalizacja:
    PL

    identyfikator:
    crn_pz

    ostatnia modyfikacja:
    2004.07.01

    registrar:
    Cybernetix - Domeny.org

    dane aktualne z dnia:
    2004.08.29

  • 5. Data: 2004-08-29 15:00:04
    Od: "Michał Milicer" <h...@i...pl>

    Cześć,

    nie rozumiem - to dobrze ze facet upublicznił w nasku swoje dane czy to zle??

    ciach..

  • 6. Data: 2004-08-29 15:16:36
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Michał Milicer" <h...@i...pl> wrote in message
    > Cześć,
    >
    > nie rozumiem - to dobrze ze facet upublicznił w nasku swoje dane czy to
    zle??

    To znaczy, ze nie tylko kontakt mailowy jest mozliwy :).
    IMHO instynkt samozachowawczy powinien kazdemu podpowiedziec zeby sie od
    tego trzymac z daleka :). Domena zostala zarejestrowana w lipcu, a w
    internecie zupelny brak wiadomosci nt tej osoby.

    Maciej

  • 7. Data: 2004-08-29 15:42:45
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    h...@i...pl news:6d7a.00000696.4131e263@newsgate.onet.pl

    > Czesc. Mam ważne pytanie. Znajomy - który głupi nie jest bo wykłada
    > zarzadzanie - powierzył ponad 300 tys. instytucji Zolkiewicz
    > Investment Fund

    Naprawde powierzyles tak sobie 300.000 pln osobie ktorej nie widziales na
    oczy (ani siedziby firmy, ani zadnego znajomego)?

    Jednak, jak mowi przyslowie, glupich nie sieja.

    --
    ~~~~=~~~~l_;~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    ~~~~~~~~~~~~~~~~

  • 8. Data: 2004-08-29 15:59:25
    Od: "Marcin Kubiczek" <u...@h...com>

    w banku też nie widzisz kt obraca twoimi pieniędzmi ;) masz kontakt tylko z
    kasjerką i ew. obsługą klienta ;))

    --

    pozdrawiam,
    mk

    --------------------------
    jeżeli masz nierówną końcówkę na rachunku,
    to przelej ją ;) każdy grosz się liczy ;)

    77114020040000300224907057
    50102055581111129345400064
    73213000043001027768700001

  • 9. Data: 2004-08-29 16:02:01
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    u...@h...com news:cgsuhl$kal$1@atlantis.news.tpi.pl

    > w banku też nie widzisz kt obraca twoimi pieniędzmi ;) masz kontakt
    > tylko z kasjerką i ew. obsługą klienta ;))

    Jest chyba "drobna" roznica ;)

    --
    ~~~~=~~~~l_;~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    ~~~~~~~~~~~~~~~~

  • 10. Data: 2004-08-29 17:09:49
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "Marcin Kubiczek" <u...@h...com> napisał w
    wiadomości news:cgsuhl$kal$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > w banku też nie widzisz kt obraca twoimi pieniędzmi ;) masz kontakt tylko
    > kasjerką i ew. obsługą klienta ;))

    Nie jest wazne KTO w banku obraca twoimi pieniedzmi.
    Wazne ze to BANK obraca.

    A ten facet to co to jest za "FIRMA"?

    --
    Pozdrowienia