  • 1. Data: 2004-08-29 11:03:21
    Temat: ING BS - pytanie do uzytkownikow
    Od: "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.pl>

    Chcialbym sie dowiedziec jak wyglada i jak funkcjonuje serwis Online ( czy
    jest przyjemny/latwy w obsludze ) oraz jak przedstawia sie kwestia obslugi
    telefonicznej w tym banku ( kompetencja pracownikow, kultura itp )?

    Dodatkowe chetnie uslysze jakies inne opinie na temat tego banku ( pozytywne
    oraz negatywne ).

    pozdrawiam
    --
    Mithos
    m...@o...No.More.Spam.pl

  • 2. Data: 2004-08-29 11:14:46
    Temat: Re: ING BS - pytanie do uzytkownikow
    Od: "JaKi" <j...@j...pl>

    http://www.ingbankonline.pl/intro/demo/

    --
    JaKi

  • 3. Data: 2004-08-29 11:14:51
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    Użytkownik "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.pl> napisał w wiadomości
    > Chcialbym sie dowiedziec jak wyglada i jak funkcjonuje serwis Online ( czy
    > jest przyjemny/latwy w obsludze )

    Wg mnie jest dobry i dział prawidłowo. Wymaga szybkiego łącza.

    oraz jak przedstawia sie kwestia obslugi
    > telefonicznej w tym banku ( kompetencja pracownikow, kultura itp )?

    Telefoniczna zależy wyłącznie od konkretnych ludzi na których trafisz, a nie
    od banku. Nie ma tu co podawać jakiś ogólnych opinii

  • 4. Data: 2004-08-29 18:42:40
    Od: "jot 23 " <m...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.pl> napisał w wiadomości

    i zmian na KK. W obecnych czasach to po prostu kompromitujące