  • 1. Data: 2004-08-29 11:54:32
    Temat: Karta Kredytowa pod zastaw lokaty w MultiBanku. Ktoś wie jak przebiega proces jej otrzymania ?
    Od: <d...@p...tp.pl>

    Karta Kredytowa pod zastaw lokaty w MultiBanku. Ktoś wie jak przebiega
    proces jej otrzymania ? Ile to trwa ? Czy ktoś jest nie zadowolony ?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-08-29 12:33:25
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Użytkownik <d...@p...tp.pl> wrote:
    > Karta Kredytowa pod zastaw lokaty w MultiBanku. Ktoś wie jak przebiega
    > proces jej otrzymania ? Ile to trwa ? Czy ktoś jest nie zadowolony ?

    Ja bylem pierwszy po taka karte w Wawie w placwce na Krolewskiej - wiec
    troche trwalo (2 niepotrzebne wizyty w placowce).
    Zadowolony jestem bardzo :) (bo mam fajna KK - tyle ze z maaaalym limitem).
    Nie wiem jak teraz - ale w teorii to wgladalo tak, ze sie szlo do placowki,
    wypelnialo papier, pracownik zakladal lokate i blokade i karta przychodzila
    do domu.
    Mnie pogodnili po tym jeszcze 2 razy do placowki - ale to tylk przez to, ze
    to byla ich pierwsza taka karta i za cholere nikt nie wiedzial co jak - jak
    przyjezdzalem - okazalywalo sie, ze niepotrzebnie bo juz wszystko zostalo
    zalatwione (i ostatni raz Multilinia mnie wyslala kurka ;)

    http://www.PRnews.pl

  • 3. Data: 2004-08-29 12:41:40
    Temat: Re: Karta Kredytowa pod zastaw lokaty w MultiBanku. Kto? wie jak przebiega proces jej otrzymania ?
    Od: sunwoj <s...@W...op.pl>

    Witam.
    Ja mam od roku (wlasnie minal) i nie narzekam. Ostatnio nawet mila
    niespodzianka bo na konto wplynely odsetki ze zdeponowanej lokaty.
    Malo bo malo, ale zawsze cos.
    Wygladalo to tak ze w moim miescie Multi dopiero otworzyl placowke rok
    temu i poszedlem tam 1 dnia, to babki byly tak zakrecone ze hej. Nie
    wiedzialy ze jest taka mozliwosc pod zastaw lokaty :)
    Uswiadomilej to im i mowily ze ze mna sie skontaktuja w ciagu kilku
    dni. Troche bylem zly ale nie mialem wyjscia, i musialem czekac.
    Trwalo to tydzien nim sie odezwali. (pewnie mieli w tym czasie
    szkolenie w tym zakresie.. hyhyhy).
    Troszke bylo latnia, bo musialem oprocz wszystkich dokumentow i
    wplacenia kasy na lokate jeszcze wykupic jakis znaczek skarbowy za
    15pln w urzedzie miejskim. To bylo potrzebne wlasnie do tego
    upowaznienia dla banku do zarzadzania lokata czy jakos tak. Nie wiem
    sam, ale jak mus to mus, juz bylo za pozno zeby sie wycofywac.
    Po ok 2 tyg. zadzwonilem na multilinie i okazal sie ze proces
    wydawania karty zostaw wstrzymany! Pomyslalem, co jest?
    Okazalo sie ze chceili moja ksiazeczke wojskowa jako dodatkowy
    dokument, poszedlem do oddzialu, i w oddziale powiedzieli ze to
    pomylka i ze ksiazeczki nie musze. Jakims cudem karta przyszla do
    skrzynki pocztowej... i dalej juz tylko korzystalem.
    Wtedy wydane karty kosztowalo mnie 50% taniej, teraz przy odnowieniu
    bede musial zaplacic 100% kwoty... (czyli juz bez zadnej promocji ;/).
    Korzysta sie b. dobrze, duzo place w internecie i obciazam np.
    rachunek z Idei ta karte. Jest ok, nigdy chyba nie mialem odmowy
    transakcji!

    pozdr.
    Wojtek

  • 4. Data: 2004-08-29 22:15:04
    Od: "Piotr" <p...@c...cz>

    > Karta Kredytowa pod zastaw lokaty w MultiBanku. Ktoś wie jak przebiega
    > proces jej otrzymania ? Ile to trwa ? Czy ktoś jest nie zadowolony ?

    Hmmm.... od zlozenia wniosku 1,5 m-ca temu przez www zero odzewu... Ale to
    Multi, jakos mnie to wogole nie dziwi...

    Pozdr.,
    Piotr

  • 5. Data: 2004-08-31 16:29:42
    Temat: Trochę OT
    Od: "Jarek23" <j...@l...pl>

    Może mi ktoś wytłumaczyć sens brania kart kredytowej pod zastaw lokaty ?
    Moja biedna głowa tego nie ogarnia... Mamy kasę wpłacamy ją do banku, na
    lokatę np. 6% żeby otrzymać KK oprocentowaną na 25% jaki w tym jest sens ?

    Jarek23

    Wyrzuć -23- ze zwrotnego maila.

  • 6. Data: 2004-08-31 17:24:12
    Temat: Re: Trochę OT
    Od: yayco <i...@s...com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-08-31 18:29, kiedy Jarek23 napisał(a) co
    następuje:
> [...]
    > lokatę np. 6% żeby otrzymać KK oprocentowaną na 25% jaki w tym jest sens ?

    Nie masz, dajmy na to, stałych pracodawców, ani nie prowadzisz DG. Albo
    stałe dochody dają Ci śmieszny limit na normalnej KK. Do tego masz
    przykry zwyczaj spłacania całego rachunku karty kredytowej, bo
    traktujesz ją jako ułatwienie w płatnościach, a nie źródło kredytu.
    No i dodatkowo masz trochę wolnej kasy na lokatę...

  • 7. Data: 2004-08-31 17:26:32
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Tue, 31 Aug 2004 18:29:42 +0200, "Jarek23" <j...@l...pl>
    wrote:

> [...]
    >lokatę np. 6% żeby otrzymać KK oprocentowaną na 25% jaki w tym jest sens ?

    Jeśli masz lokatę np. na 5000 zł, to daje Ci to rocznie 300 zł. Masz
    dochody, które pozwalają Ci spłacać kartę w "grace period", więc
    jedynym kosztem użytkowania karty będzie opłata za nią - kilkadziesiąt
    złotych.

    --
    Jarek Andrzejewski