    From: "kriscop" <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: czy wszystkei banki musza zrobic cos antyklientowi
    Date: Sat, 23 Feb 2002 16:21:21 +0100

    > - a benefity stad plynace sa raczej
    > oczywiste - nie tylko wygoda, ale takze czesto wyzsze oprocentowanie które
    > mozna otrzymac od wiekszego kapitalu.

    ciekawe gdzies to w bajkach wyczytal ?
    bo o dziwo mi mo , ze banki maja wiecej kasy w przypadku stawiania na
    glowny rachunek , ja tak postawilem na bsk , to po przejeciu przez wiekszego
    wprowadzaja wieksze oplaty , np. konta trzeba bylo zamienic na konta z lwem
    z tym , ze zamiast podobnego akiety wybralem inny , tez za 7 zl , nie bede
    odwiedzal oddzialu , no ze chyba zrobie wplate jak bede mial daleko np. go
    Lg.
    no tak w szczegolnosci na 3 % na rorze i kredyty na 19% , jesli to masz na
    mysli... to jest chyba zle.
    a pamietaj ze jest belkowe , wiec juz od teraz kasa bedzie takie banki
    omijac, a ze u mnie raz wchodzi by potem szybko wyjsc , to po co mam jeszcze
    komus doplacac i tracic?

    a niby lokaty ?
    jesli to i to masz na mysli , to chyba net ma taki sam na rachunku bierzacym
    ?

    widzisz
    poslugujesz sie argumentami , ktore w obecnej dobie bardzo latwo obalic i
    obrocic przeciwko tobie.

    a wiesz nie chcialbym byc w roli bankowca(-ow) , gdyby sie okazalo ze bank ,
    ktorym mam kase splajtowal , juz nie te czasy i nie takie koszta , ktore sie
    przy obsludze na ich "prace" ponosi !