  • 191. Data: 2007-07-06 17:26:55
    Temat: Re: czy to jest legalne
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Fri, 6 Jul 2007 15:24:15 +0200, w <f6lfpt$fbg$1@inews.gazeta.pl>, "MK"
    <m...@i...pl> napisał(-a):

    > ??? SMS to usluga telekomunikacyjna i zawsze za nia place operatorowi.
    > Rozliczenia jakie sa miedzy operatorem a sprzedawca to odrebna sprawa.

    No patrz, to tak samo jak płacisz kartą. Nie płacisz sklepowi, tylko bankowi.

  • 192. Data: 2007-07-06 18:34:40
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    <m...@i...pl> napisał(-a):

> [...]
    > Rozliczenia jakie sa miedzy operatorem a sprzedawca to odrebna sprawa.

    No patrz, to tak samo jak płacisz kartą. Nie płacisz sklepowi, tylko

    Ja place bankowi i jak mam np. karte charge to moge placic prowizje od
    kazdej transakcji. I czego to dowodzi? Przeciez nie bank dodaje cos do ceny
    tylko sprzedawca.

    MK

  • 193. Data: 2007-07-07 22:02:03
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Fri, 06 Jul 2007 14:11:09 +0200, "r...@a...net.pl"
    <r...@a...net.pl> wrote:

    >Ale sms-em nie kupujesz tylko usług telekomunikacyjnych.
    >No więc te serwisy, które oferują płatność sms-ami, i pobierają z tego powodu
    >extra-opłaty (bo płatność sms-em jest zawsze droższa) -- łamią prawo?

    Jeśli nie określają cen jawnie, to tak.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356

  • 194. Data: 2007-07-09 08:46:07
    Od: Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net>

    Tak jeszcze w temacie naklejek na sklepie, że jeżeli MC/VISA to wchodzę
    i płacę:
    http://www.bankier.pl/wiadomosc/W-Tesco-nie-zaplacis
    z-karta-Reala-1609495.html

  • 195. Data: 2007-07-10 11:05:28
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Bartosz 'xbart' Nowakowski wrote:
    > Tak jeszcze w temacie naklejek na sklepie, że jeżeli MC/VISA to wchodzę
    > i płacę:
    > http://www.bankier.pl/wiadomosc/W-Tesco-nie-zaplacis
    z-karta-Reala-1609495.html

    Interesujące.

    Ja sobie właśnie wyrabiam VISA Castorama... Niech mi tylko spróbują
    robić problemy w np. Praktikerze ;->