  • 1. Data: 2007-06-28 17:33:34
    Temat: mBank -> US - ile idzie przelew?
    Od: Marcin Krakowiak <d...@s...go2.pl>

    Witam,

    Czy przelewy do Skarbowki realizowane sa w jakis specjalny sposob?
    Myslalem, ze przelew z mBanku do Urzedu Skarbowego (konto w NBP) dotrze
    tego samego dnia, panienka z okienka w US postukala jednak w klawiature i
    odrzekla "Nie ma! Co mi glowe zawraca!". Przelew zlecony wczoraj z
    dzisiejsza data realizacji, sprawdzane w US dzis okolo godziny 15.

    Macie jakies pomysly?
    --
    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2007-06-28 17:38:52
    Temat: Re: mBank -> US - ile idzie przelew?
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:1lttxhvbl6bty.ux1mp6eat62c.dlg@40tude.net, *Marcin Krakowiak*
    wrote:

> [...]
    > klawiature i odrzekla "Nie ma! Co mi glowe zawraca!". Przelew zlecony
    > wczoraj z dzisiejsza data realizacji, sprawdzane w US dzis okolo

    Bo to troche wczesnie byles. Teoretycznie powinien dojsc. Ale realnie to
    pewnie po 18 sie pojawil. Kwestia jak US ksieguje to u siebie.
    Jak ci zalezalo na dzis na mur beton to trzeba bylo zlecic wczorajsza
    poranna sesja.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 3. Data: 2007-06-28 17:39:57
    Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl>

    "Marcin Krakowiak" <d...@s...go2.pl> wrote in message
> [...]
    > odrzekla "Nie ma! Co mi glowe zawraca!". Przelew zlecony wczoraj z
    > dzisiejsza data realizacji, sprawdzane w US dzis okolo godziny 15.

    Specjalnie ida tylko przelewy ZUS.
    Dla platnosci US istotna jest data obciazenia rachunku, dla platnika jak sie
    dlugo bedzie telepalo i ksiegowalo na konto US nie ma znaczenia.

    TomekD

  • 4. Data: 2007-06-28 18:09:48
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > ... "Nie ma! Co mi glowe zawraca!". Przelew zlecony wczoraj z
    > dzisiejsza data realizacji, sprawdzane w US dzis okolo godziny 15.
    >
    > Macie jakies pomysly?

    Tak, przelew zapewne dotarł do banku odbiorcy,
    ale ten nie raczył jeszcze zaksięgować przelewu,
    albo 'panienka z okienka' nie ma podglądu online.

  • 5. Data: 2007-06-28 18:12:46
    Od: Marcin Krakowiak <d...@s...go2.pl>

    Dnia Thu, 28 Jun 2007 19:38:52 +0200, darnok napisał(a):

    > Jak ci zalezalo na dzis na mur beton to trzeba bylo zlecic wczorajsza
    > poranna sesja.

    Niestety dopiero wczoraj wieczorem odebralem pismo z US, poszlo najszybciej
    jak sie dalo. No ale mam nadzieje, ze jutro juz jednak zaksieguja przelew.
    Szybciej by jednak bylo wplacic im w kasie :) Zachcialo sie Internetow :)

    --
    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 6. Data: 2007-06-28 18:14:46
    Od: Marcin Krakowiak <d...@s...go2.pl>

    Dnia Thu, 28 Jun 2007 19:39:57 +0200, TomekD napisał(a):

    > Dla platnosci US istotna jest data obciazenia rachunku, dla platnika jak sie
    > dlugo bedzie telepalo i ksiegowalo na konto US nie ma znaczenia.

    Tylko ze paniusia w US jak kasy na koncie nie zobaczy, to nie wystawi
    swistka do banku... Ona potwierdzen zadnych, szczegolnie bez pieczatki,
    ogladac nie chce, ja interesuja tylko wplywy na konto.

    --
    Pozdrawiam,
    Marcin