  • 1. Data: 2007-06-28 18:50:25
    Temat: gdzie wlasna grafika na karcie platniczej?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Ave!

    Kiedyś coś się intensywnie reklamowało, że karty z własną grafiką (a nie
    tylko np. własną facjatą) wydaje... Kto to robił?

    I czy może są jeszcze jakieś banki w Polsce, w których można sobie
    dowolnie wybrać "obrazek" na karcie?

  • 2. Data: 2007-06-28 19:51:25
    Temat: Re: gdzie wlasna grafika na karcie platniczej?
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:ngcdl4-rlm.ln1@ncc1701.lechistan.com, *Andrzej Lawa* wrote:

> [...]
    > nie tylko np. własną facjatą) wydaje... Kto to robił?
    >
    > I czy może są jeszcze jakieś banki w Polsce, w których można sobie

    ING i Fortis.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 3. Data: 2007-06-28 19:52:00
    Od: "MK" <m...@i...pl>

> [...]
    > tylko np. własną facjatą) wydaje... Kto to robił?
    >
    > I czy może są jeszcze jakieś banki w Polsce, w których można sobie

    http://www.multibank.pl/dla_ciebie/karty_kredytowe/v
    isa_multizet/visa_twoja_karta/
    http://www.fortisfotokarta.pl/

    MK

  • 4. Data: 2007-06-28 19:55:15
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    darnok wrote:

    > ING i Fortis.

    Dziękuję :)

  • 5. Data: 2007-06-28 20:24:42
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    MK wrote:

    > http://www.multibank.pl/dla_ciebie/karty_kredytowe/v
    isa_multizet/visa_twoja_karta/

    Tych nie lubię, bo to jest praktycznie to samo, co mBank ;->

  • 6. Data: 2007-06-30 08:41:51
    Od: Pete <n...@n...com>

    Andrzej Lawa pisze:

    isa_multizet/visa_twoja_karta/

    > Tych nie lubię, bo to jest praktycznie to samo, co mBank ;->

    Z fortisem może nie być lepiej. Ja na swoją fotokartę czekam już 3,5
    miesiąca!
    13 marca wypelnilem wniosek, nie liczac 2 tygpdni opóźnienia z mojej
    strony z dostarczeniem ksera DO, resztę czasu pileczka jest po ich
    stronie siatki.

    --
    Pete