  • 11. Data: 2019-09-25 22:34:30
    Temat: Re: czy jest jeszcze normalny bank? bez sms do zalogowania?
    Od: Grzexs <g...@w...pl>

    > Ja mam token do EB :) nie muszę czekać na sms ;)
    > ale fakt - teraz wygodniej z komorki niż z kompa

    Zainstaluj emulator Androida na Windowsie. To działa, choć trochę muli.

    --
    Grzexs

  • 12. Data: 2019-09-26 16:23:42
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 25 września 2019 20:23:16 UTC+2 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:

    > Godny podziwu odwyk bankowy - 25. logować sie pierwszy raz od 13., albo i po
    dłuższej przerwie...

    A to takie niespotykane?
    Ja np się 10go loguje do bankowości, robię wszystkie wymagane przelewy i kolejny
    miesiąc tam nie zaglądam. Bo i po co
    No ok jak za zakupu netowe place(najczęściej przez Payu)to tez się trzeba zalogować i
    operację potwierdzić

  • 13. Data: 2019-09-26 16:29:09
    Od: s...@g...com

    W dniu środa, 25 września 2019 09:21:18 UTC-5 użytkownik zlotowinfo napisał:
    > czy jest jakiś normalny bank bez tych pojebanych kodów sms do zalogowania?
    >
    > proboje się od kilku minut zalogować do eurobanku
    > co kliknę to przychodzi kod sms co powinien przyjść wczesniej
    >
    > reasumując nie mogę się zalogować przez te ich cuda
    >
    > hasło sms nr 6
    > klikam nowe hasło
    > i dopiero wtedy przychodzi te numer 6
    > a już mam podać nr. 7

    Poczekac. Moze sie dostawa sms opoznia.
    Albo zadzwonic na mlinie i ponarzekac.

  • 14. Data: 2019-09-26 23:31:52
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...com>

    migrowali serwer i nie powiadomili lub antyspam odsiał
    już trybi wszystko

    --
    https://fb.com/groups/allegro.pomoc
    https://fb.com/groups/oga.pl

  • 15. Data: 2019-09-26 23:33:26
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...com>

    jebałem kogoś na czacie
    po godzinie przyszły nagle wszystkie zaległe
    i w końcu mogłem przelać

    --
    https://fb.com/groups/allegro.pomoc
    https://fb.com/groups/oga.pl
    https://oga.pl

    ps.com...

  • 16. Data: 2019-09-27 17:43:13
    Od: b...@g...com

    > PKO (a na pewno inteligo) i podobno "żubr pekao". Oba są ponad prawem.

    PKO też nie wymaga SMS przy logowaniu.

  • 17. Data: 2019-09-30 17:23:47
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Płatne?

    -----

  • 18. Data: 2019-09-30 17:39:07
    Od: b...@g...com

    W dniu poniedziałek, 30 września 2019 17:23:51 UTC+2 użytkownik ąćęłńóśźż napisał:
    > Płatne?

    W TOiP nie znalazłem, a w praktyce ciężko powiedzieć, skoro nie wymagają SMS do
    zalogowania :)

  • 19. Data: 2019-09-30 19:51:11
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    To skąd wiedzą, kto ich jebie?