  • 1. Data: 2004-10-14 05:36:44
    Temat: czy jest jeszcze kalkulator kredytów w expanderze?
    Od: "trainer" <t...@p...org>

    Witam Wszystkich,
    nie wiem czy dobrze widzę, ale nie mogę znaleźć na stronach expandera tego
    formularza, gdzie podawało się założenia i jako odpowiedź wyskakiwał ranking
    kredytów?
    może jest to jakoś głębiej ukryte - jakby ktoś miał w favorites to prosiłbym
    o linka.

    i jeszcze jedna sprawa - w których bankach jest najtańsze przewalutowanie z
    CHF -> PLN?

    Pozdrawiam,
    trainer

  • 2. Data: 2004-10-14 12:09:05
    Od: k...@s...pl

> [...]
    > kredytów?
    > może jest to jakoś głębiej ukryte - jakby ktoś miał w favorites to prosiłbym

    http://www.expander.pl/expander/index.jsp?
    place=Menu1&news_cat_id=13&layout=1&page=pickLoan

    Pozdrawiamy,
    www.BANKI.pl

  • 3. Data: 2004-10-14 16:35:54
    Od: "trainer" <t...@p...org>

    > http://www.expander.pl/expander/index.jsp?
    > place=Menu1&news_cat_id=13&layout=1&page=pickLoan

    ale to jakaś lipa jest - bez konkretnych nazw banków, sam musze wpisać
    oprocentowanie, ot taki kalkulator, jaki w excelu można utworzyć za pomocą
    funkcji PMT

    trainer