  • 1. Data: 2004-10-14 05:42:11
    Temat: konto firmowe
    Od: "Adam" <boxik(wytnij)@poczta.gazeta.pl>

    Witam szanownych grupowiczów
    W związku z rozpoczętą działalnością gospodarczą (s.c.) zmuszony jestem
    założyć konto firmowe.
    Ofert na rynku bez liku a chciałbym wybrać coś co mi będzie pomagać a nie
    przeszkadzać w prowadzeniu działalności.

    Najważniejsze dla mnie jest wg kolejności:
    - dostęp do rachunku przez internet
    - normalne (czyt. niskie) opłaty (prowadzenie rachunku, przelewy, wyciągi,
    itp.)
    - dobre rozwiązania przy przelewach zagranicznych (Wielka Brytania),

    Polećcie gdzie warto, lub gdzie w żadnym wypadku udawać się nie powinienem.

    pzdr.
    Adam

  • 2. Data: 2004-10-14 10:23:36
    Temat: Re: konto firmowe
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Adam <boxik(wytnij)@poczta.gazeta.pl> wrote:
> [...]
    > wyciągi, itp.)
    > - dobre rozwiązania przy przelewach zagranicznych (Wielka Brytania),

    MultiBank lub NordeaBank

    ewenutualnie DB PBC, Kredyt Bank, BZ WBK, BPH, Millennium :)

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl Najświeższe informacje na temat banków i ich

  • 3. Data: 2004-10-14 14:41:17
    Od: "Doktor Plama" <f...@o...pl>

    www.rachunek.er.pl - załóż rachunek w banku - dostaniesz 20zł

    Użytkownik "Adam" <boxik(wytnij)@poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > - dobre rozwiązania przy przelewach zagranicznych (Wielka Brytania),
    >
    > Polećcie gdzie warto, lub gdzie w żadnym wypadku udawać się nie

    ja polecam Multibank - prowadzenie rachunku to mały koszt, wszystkie
    przelewy gratis!!!!
    rachunek mozesz założyc poprzez stronę www.rachunek.er.pl
    za założenie rachunku i wplacie 200pln dostaniesz 20pln
    po czym wszystko możesz wyjąć...

    --
    www.rachunek.er.pl - załóż rachunek w banku - dostaniesz 20zł

  • 4. Data: 2004-10-14 14:44:04
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Doktor Plama" <f...@o...pl>

    > ja polecam

    wyłącz się!!!

    janke

  • 5. Data: 2004-10-29 10:38:17
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Thu, 14 Oct 2004 16:41:17 +0200, "Doktor Plama" <f...@o...pl>
    wrote:

    >ja polecam Multibank - prowadzenie rachunku to mały koszt, wszystkie

    PLONK
    --
    Jarek Andrzejewski