  • 1. Data: 2011-06-19 10:23:20
    Temat: czy jakies konto firmowe przebija Idea Bank
    Od: Pendrive <P...@d...pl>

    Witam!
    Czy jakikolwiek bank przebija oferte ideabanku?

    Konto 0 zł,
    przelewy 0 zł, karta 0 zł i co najwazniejsze wyplaty z bankomatow 0 zł.
    (alior ma wyplaty za 1 zł z zaprzyjaznionych, obcych 5 , karta kosztuje
    15 na rok, i 10 przelewow gratis),
    do tego przy niewielkich warunkach 1000 wplywu, 1 przelew do zus lub us
    w miesiacu (mozna puscic tylko FP kolo 40 zl :)) i zaplata karta 400 zl
    na miesiac przez okres 12 miesiecy mozna dostac prezent wartosci 200 zł.
    Oczywiscie mozna bez prezentu i warunkow, ale sa do spelnienia wiec c
    zemu nie skorzystac.

    VW ma zdaje sie ograniczenie wyplaty darmowej od 400 zł i upierdliwy
    token oraz przestarzaly wizualnbie system transakcyjny, meritum bank tez
    spory prog i zwolnienie z oplaty za karte dopiero po spelnieniu warunku
    , mbank porazka bo nie da sie puscic za darmo przlewu z wlasnego konta
    firmowego na wlasne osobiste.

    P.

    ps.
    tak na marginesie polecam luknac do systemu lukas banku osobom
    posiadajacym tam konto gdzie wszystko mialo byc za zlotowke, ostatnio
    przeczytalem artykul m gazeta .pl o kontach firmowych gdzie lukas chwali
    sie kontem gdzie sa chyba 3 przelewy gratis, z ciekaowsci wszedlem na
    strone lukasa bo mi cos nie pasowalo a nazwa konta pasowala do mojego, i
    co zobaczylem, podniesiono oplate za prowadzenie rachunku o 700% z 1zł
    na 7 zł, bez jakiegokolwiek powiadomienia, kurwa mac. chamstwo.

  • 2. Data: 2011-06-19 10:26:53
    Temat: Re: czy jakies konto firmowe przebija Idea Bank
    Od: Pendrive <P...@d...pl>

    zastawnawia mnie tylko czy w idea system (bo widze ze jest ten sam co w
    getinonline) dalej ma blad polegajacy na nieodswiezaniu sald po
    zalogowaniu a dopiero po dwukrotnym kliknieciu na konta czy ten blad
    zostal juz poprawiony, bo przy firmowych kontach gdzie sprawdza sie
    kilka razy dziennie wplywy to dosc upierdliwe.

  • 3. Data: 2011-06-19 12:47:13
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Pendrive" <P...@d...pl> wrote in message
> [...]
    > zostal juz poprawiony, bo przy firmowych kontach gdzie sprawdza sie kilka
    > razy dziennie wplywy to dosc upierdliwe.

    Generalnie jak ktos prowadzi dzialalnosc jednoosobowa, to nie ma obowiazku
    posiadania konta firmowego, spokojnie z jednego rachunku osobistego mozna
    robic przelewy do zus i podatek. generalnie banki naciagaja na te konta
    firmowe, ale jak nie prowadzimy rozleglej dzialalnosci, tylko jest to np
    forma zatrudnienia 'opakowana' w dzialanosc gospodarcza, to nie ma potrzeby
    zakladac konta firmowego.

  • 4. Data: 2011-06-19 13:17:14
    Od: "Pendrive" <s...@o...pl>

    >Generalnie jak ktos prowadzi dzialalnosc jednoosobowa, to nie ma obowiazku
    >posiadania konta firmowego,

    to jest oczywiste

  • 5. Data: 2011-06-19 20:54:03
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > to jest oczywiste

    oczywiste, ale oczywiscie moze sobie osobne konto założyć (mam taki
    zamiar, ale zakładam w Multi)

    poza tym w IB przedsiębiorca (i nie tylko) może dostać cashback 2% od
    wszystkich transakcji kartowych i to bez żadnych limitów!

    warunkiem jest założenie PSO w Skandii, ale składki tego PSO można sobie
    wrzucić w koszty firmy ;-)
    nie wiem czy ktoś jeszcze daje taką możliwość, ale jeżeli komuś brakuje
    kosztów (chce płacić niższe podatki) + chce oszczędzać na przyszłość to
    może skorzystać z takiego pakietu:

    PSO + konto bez opłat w IB + cashback 2% ;-)

    jak ktoś jest zainteresowany to zapraszam na priva (usuń znaki "x" z adresu)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2011-06-20 06:51:55
    Od: "Pendrive" <s...@o...pl>

    to jest fajne, tyle ze tzeba minimum 7 lat wplacac jakas kwote na te konto
    i po 15 mozesz wyplacic.

  • 7. Data: 2011-06-20 10:12:14
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Sun, 19 Jun 2011 12:23:20 +0200, Pendrive <P...@d...pl>
    wrote:

    >Witam!
    >Czy jakikolwiek bank przebija oferte ideabanku?

    >(alior ma wyplaty za 1 zł z zaprzyjaznionych, obcych 5 , karta kosztuje
    >15 na rok, i 10 przelewow gratis),

    karty nie mam w Aliorze (bo gotówką mogę obracać przez prywatne
    konto), przelewy nie kosztują (ew. za SMS po 20 groszy), a bank 50 zł
    co miesiąc daje (przy 9k "osadu" - czyli 6 i 2/3 procenta - PIT). Dla
    mnie Alior lepszy.

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 8. Data: 2011-06-20 10:52:00
    Od: Pendrive <P...@d...pl>

    > karty nie mam w Aliorze (bo gotówką mogę obracać przez prywatne
    > konto),

    tak, z tym ze nie ma szans na zwolnienie z oplaty za karte w osobistym w
    aliorze, mozesz obnizyc do minimum 5 zl na miesiac co daje rocznie 60
    zł, dziekuje bardzo. ROzwazalem taki wariant.

    przelewy nie kosztują (ew. za SMS po 20 groszy),

    o o o, o tym zapomnialem, sms autoryzacyjny 0,20 zł. , czyli przelew po
    10 -1,20zl, mniej niż dziesiec 0,20zl.

    > a bank 50 zł
    > co miesiąc daje (przy 9k "osadu" - czyli 6 i 2/3 procenta - PIT).

    jedyna zaleta, można miec konto w zapasie bez kart wlasnie dla celu
    trzymania rownych 9 tys. Zreszta w idea maja tez konto oszczednosciowe
    dla firm
    http://ideabank.pl/konto_oszczednosciowe_biznes
    4% codzienna kapitalizacja

    >Dla
    > mnie Alior lepszy.

    w czym konkretnie od idea procz tych 50 zł (mozesz sobie traktowac
    aliora jako konto oszczednosciowe)
    kazda z rzeczy ktora podales jest darmowe w idei.

    P.

  • 9. Data: 2011-06-20 12:12:42
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Mon, 20 Jun 2011 12:52:00 +0200, Pendrive <P...@d...pl>
    wrote:

    >tak, z tym ze nie ma szans na zwolnienie z oplaty za karte w osobistym w
    >aliorze, mozesz obnizyc do minimum 5 zl na miesiac co daje rocznie 60
    >zł, dziekuje bardzo. ROzwazalem taki wariant.

    nie mam osobistego w Aliorze.

    >jedyna zaleta, można miec konto w zapasie bez kart wlasnie dla celu
    >trzymania rownych 9 tys.

    ... i dla przelewów ZUS

    >Zreszta w idea maja tez konto oszczednosciowe dla firm
    >4% codzienna kapitalizacja

    wolę 6,(6) procenta co miesiąc niż 4% codziennie.

    >w czym konkretnie od idea procz tych 50 zł (mozesz sobie traktowac
    >aliora jako konto oszczednosciowe)
    >kazda z rzeczy ktora podales jest darmowe w idei.

    bo w zakresie, w jakim używam konta firmowego w niczym IB nie jest
    lepszy.

  • 10. Data: 2011-06-20 12:58:31
    Od: Pendrive <P...@d...pl>

    > nie mam osobistego w Aliorze.

    czyli zeby skorzystac z gotowki musisz puscic eliksirem, wszystko ok do
    momentu gdy potrtzebujesz kasy na zaraz i wiesz ze danego dnia masz miec
    kase na koncie w aliorze.
    No i trzeba pamietac ze to kosztowna impreza powyzej 10 przelewow a
    ponizej zaplacisz za taka wyplate conajmniej 0,20 zł.

    > wolę 6,(6) procenta co miesiąc niż 4% codziennie.

    nikt CI nie broni trzymac te konto jako oszczednosciowe, jako ror dla
    firm, pozostaje w tyle, cokolwiek bys nie napisal, bo wszystkie platne
    rzeczy ktore wymieniles sa bezplatne w idea bank.

    Alior ma tylko przyjemniejszy system transaykcyjny.

    P.--