  • 1. Data: 2011-06-19 09:27:26
    Temat: Alior znowu idzie do przodu - załóż konto przelewem
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Całkiem ciekawa koncepcja i trzeba przyznać, że bardzo wygodna. Mając na
    uwadze ich www, darmowe powiadomienia na maila etc, to można śmiało
    powiedzieć, że aktualnie jest to jedno z najlepszych konto online na
    rynku, które można założyć bez wizyty w placówce i bez wyczekiwania na
    kuriera. Gdyby nie opłata za kartę, której uniknąć się nie da, to
    mielibyśmy zdecydowanego lidera.

    <http://www.aliorbank.pl/pl/o_banku/centrum_informac
    yjne/aktualnosci/
    wiadomosc?newsId=545,Zaloz-konto-w-Alior-Banku-za-po
    moca-przelewu>

    "Załóż konto w Alior Banku za pomocą przelewu!

    Alior Bank udostępnił klientom wygodny i szybki sposób zakładania ROR.
    Nowi klienci mogą teraz bez zbędnych formalności otworzyć konto w Alior
    Banku za pomocą przelewu z innego banku.

    Alior Bank uprościł do minimum proces zakładania konta. Po wypełnieniu
    krótkiego wniosku on-line, klient otrzymuje wiadomość e-mail z
    przydzielonym mu numerem rachunku w Alior Bank. Wystarczy, że w ciągu 30
    dni wykona na ten rachunek przelew ze swego konta w innym banku. Po
    weryfikacji poprawności danych Klienta, konto jest aktywowane. Klient
    otrzyma wówczas wiadomość e-mail z zawartą umową ramową. Od tego momentu
    będzie mógł logować się do Systemu Bankowości Internetowej Alior Banku.

    Równie łatwo, bez wychodzenia z domu, można zamówić kartę debetową.
    Wystarczy w Systemie Bankowości Internetowej, wypełnić krótki wniosek, a
    następnie zatwierdzić umowę SMS-em. W ciągu kilku dni Karta zostanie
    dostarczona pod wskazany adres. Osoby, które zdecydują się założyć konto
    osobiste w Alior Banku i potwierdzić umowę przelewem, nic nie zapłacą za
    kartę debetową przez rok.

    Nowy sposób zakładania rachunków w Alior Banku gwarantuje klientom
    oszczędność czasu i wygodę, dzięki ograniczeniu formalności do minimum.
    Cały proces odbywa się w Internecie i nie wymaga wychodzenia z domu czy
    korzystania z usług kuriera."

    Xenocide

  • 2. Data: 2011-06-19 09:33:33
    Od: xbartx <b...@h...net>

    I jeszcze kolejne usprawnienia w przeszukiwaniu historii rachunku:

    <http://www.aliorbank.pl/pl/o_banku/centrum_informac
    yjne/aktualnosci/
    wiadomosc?newsId=523,Udogodnienia-w-Systemie-Bankowo
    sci-Internetowej>

    jakby nie patrzeć tak chwalony zawsze mBanku/Multi to jest jednak
    poprzednia epoka przy Aliorze.

    Xenocide

  • 3. Data: 2011-06-19 10:41:04
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info>

    W dniu 2011-06-19 11:27, xbartx pisze:

> [...]
    > rynku, które można założyć bez wizyty w placówce i bez wyczekiwania na
    > kuriera. Gdyby nie opłata za kartę, której uniknąć się nie da, to

    No właśnie, mielibyśmy. Uciekłem z Aliora do Millennium i zamiast
    miesięcznie być 5 zł w plecy jestem kilkadziesiąt złotych do przodu.
    Rocznie będzie to może z 500 zł, a po taką kwotę chyba warto się schylić.

    PS a dorobili już możliwość używania znaków zapytania w formularzu
    zapytania? :->

  • 4. Data: 2011-06-19 19:48:01
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Wojciech Nawara pisze:

    > PS a dorobili już możliwość używania znaków zapytania w formularzu
    > zapytania? :->

    Zdaje się, że nikt ich o to nie pytał... :-)

    --
    MiCHA

  • 5. Data: 2011-06-19 19:50:31
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    xbartx pisze:

    > Klient
    > otrzyma wówczas wiadomość e-mail z zawartą umową ramową.

    Wszystko fajnie, ale zdaje się, że prawo bankowe nakłada obowiązek
    zawarcia umowy w formie pisemnej. Właśnie dlatego banki bawią się w te
    "umowy ramowe". A może się mylę?

    --
    MiCHA

  • 6. Data: 2011-06-19 21:35:40
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sun, 19 Jun 2011 12:41:04 +0200, Wojciech Nawara napisał(a):

> [...]
    > miesięcznie być 5 zł w plecy jestem kilkadziesiąt złotych do przodu.
    > Rocznie będzie to może z 500 zł, a po taką kwotę chyba warto się

    No kwestia jak długo będzie Mille ciągnąć tak dobre warunki, no i poza
    tym nie musimy mieć przecież konta w jednym banku he he. Ja Aliora używam
    głównie do wysyłania i odbierania przelewów i sprawdza się w tej roli
    idealnie.

    Xenocide

  • 7. Data: 2011-06-19 22:54:09
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

> [...]
    > Nowi klienci mogą teraz bez zbędnych formalności otworzyć konto w Alior
    > Banku za pomocą przelewu z innego banku.

    A mozna w ten sam sposob zamknąć ? :D
    moze niektorym przydalaby sie ta debetowka bez oplat przez rok ;)

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2011-06-19 23:36:47
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-06-19 23:35, xbartx pisze:

> [...]
    > tym nie musimy mieć przecież konta w jednym banku he he. Ja Aliora używam
    > głównie do wysyłania i odbierania przelewów i sprawdza się w tej roli

    Mnie Alior co dwa miesiące podwyższa ratę kredytu. Jeszcze żaden bank mi
    nigdy takiego świństwa nie robił. Raty miały być stałe. W PL.