    From: Pendrive <P...@d...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: czy jakies konto firmowe przebija Idea Bank
    Date: Mon, 20 Jun 2011 12:52:00 +0200

    > karty nie mam w Aliorze (bo gotówką mogę obracać przez prywatne
    > konto),

    tak, z tym ze nie ma szans na zwolnienie z oplaty za karte w osobistym w
    aliorze, mozesz obnizyc do minimum 5 zl na miesiac co daje rocznie 60
    zł, dziekuje bardzo. ROzwazalem taki wariant.

    przelewy nie kosztują (ew. za SMS po 20 groszy),

    o o o, o tym zapomnialem, sms autoryzacyjny 0,20 zł. , czyli przelew po
    10 -1,20zl, mniej niż dziesiec 0,20zl.

    > a bank 50 zł
    > co miesiąc daje (przy 9k "osadu" - czyli 6 i 2/3 procenta - PIT).

    jedyna zaleta, można miec konto w zapasie bez kart wlasnie dla celu
    trzymania rownych 9 tys. Zreszta w idea maja tez konto oszczednosciowe
    dla firm
    http://ideabank.pl/konto_oszczednosciowe_biznes
    4% codzienna kapitalizacja

    >Dla
    > mnie Alior lepszy.

    w czym konkretnie od idea procz tych 50 zł (mozesz sobie traktowac
    aliora jako konto oszczednosciowe)
    kazda z rzeczy ktora podales jest darmowe w idei.

    P.