  • 11. Data: 2014-03-19 16:02:06
    Temat: Re: czy Macierzyński dał ciała czy pracownik placówki PKOBP okazał się niekompetentny?
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@g...com>

    > Panie AMRA - strzał w stopę IMHO.
    >
    > Z drugiej strony moja dusza (wiśniożercy i innowiercy)
    >
    > zadowolona jest, bo dzięki temu miast 2 500 PLN na 4,5 %
    >
    > aktualnie mogę mieć 5 000 PLN na 4,5 %, ale chyba nie taki cel
    >
    > przyświecał bankowi, co ?

    Majac do wyboru - dziecko ma maksymalnie dwa konta (po jednym z kazdym z rodzicow)
    czy grzebac w systemie, miec problemy ze zgodami i ich odwolywaniem, wynikajace z
    tego problemy prawne - wybralismy rozwiazanie dla wyzeraczy wisienek.
    Obslugujemy w ten sposob rowniez przypadki dzieci rozwiedzionych rodzicow.

    Przy osobnych kontach - nie mamy jako bank kontroli co sie w zyciu rodzicow dzieje,
    wiec w sytuacji, gdyby jeden rodzic (ten dolaczony pozniej) wyciagnal kase, na co nie
    zgodzilby sie drugi - to mielibysmy problemy. Budowanie rozwiazan na taki przypadek
    byloby kosztowne - stad rozwiazanie, ktore "osladza" wymog posidania drugiego konta.
    Jak mozesz spojrzec od strony dziecka jest to calkowicie obsluzone...

    Reasumujac - to byla swiadoma decyzja.

  • 12. Data: 2014-03-19 19:39:13
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    http://www.pkobp.pl/junior
    > 3) Jak masz Konto Dziecka - mozesz zalozyc darmowe konto Rodzica (jesli nie
    wezmiesz karty). Mozesz wowczas kontrolowac i SKO i Juniora. Z Juniora syn bedzie
    mogl przelewac pieniadze i komorke doladowywac (ty bedziesz to oczywiscie autoryzowal
    - i akceptowal na druga reke - samo konto ma dostep pasywny)
    > 4) Syn bedzie mogl sie przelaczac miedzy SKO a Juniorem (jeden login i haslo).

    Jak widzisz nadal żyję i nawet dość często się tutaj pojawiam (w
    przeciwieństwie do Ciebie), bo to skarbnica wiedzy niedostępna w innym
    miejscu w sieci ;-)

    ad. 2
    Syn ma 9 lat, czy może takie konto założyć?

    ad. reszta
    jak on będzie mógł to i ja założę...tak sobie myślę, że konta miałem/mam
    we wszystkich możliwych bankach działających w naszym ślicznym kraju
    (pomijam BSy), a w PKO BP jeszcze nie miałem.

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 13. Data: 2014-03-19 21:05:25
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    już sobie na wszystkie pytania odpowiedziałem, na stronie jest tak
    bogaty FAQ, że wszystko jest jasne

    skorzystam z oferty, zobaczymy jak (ta innowacyjna oferta) będzie
    działała w praktyce ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 14. Data: 2014-03-20 19:06:58
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Michal 'Amra' Macierzynski pisze:

    > Rodzice maja jednak w tym przypadku inne prawa niz opiekunowie prawni i bez sadu
    moga oswiadczyc, ze pieniadze dziecka wykorzystuja na jego cele.

    Eee?? Naprawdę?
    Jak oficjalnym opiekunem prawnym dziecka jest nie biologiczny rodzic,
    tylko ktokolwiek inny - np. ciocia, babcia (proboszcz...), to ma on inne
    prawa niż rodzic? Z których paragrafów to wynika? :-)

    --
    MiCHA

  • 15. Data: 2014-03-20 21:44:02
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    złożyłem wniosek wczoraj wieczorem, a już o 21.31 dzwonili do mnie
    (kierunkowy 81), trochę późno, to normalne w PKO BP?

    kiedyś z Aliora dzwonili do mnie w sobotę, ale po 20 to jeszcze nigdy

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 16. Data: 2014-03-21 11:39:38
    Od: zarząd komplementariusza <z...@p...pl>

> [...]
    > tylko ktokolwiek inny - np. ciocia, babcia (proboszcz...), to ma on inne
    > prawa niż rodzic? Z których paragrafów to wynika? :-)

    wynika to z k.r.i.o.

  • 17. Data: 2014-03-21 11:47:35
    Od: zarząd komplementariusza <z...@p...pl>

    W dniu piątek, 21 marca 2014 11:39:38 UTC+1 użytkownik zarząd komplementariusza
    napisał:
    sadu moga oswiadczyc, ze pieniadze dziecka wykorzystuja na jego cele.

    > wynika to z k.r.i.o.

    dla nieobeznanych z "grypserą" prawniczą :) chodzi o ustawę
    pod nazwą kodeks rodzinny i opiekuńczy. Zobacz np. art. 108
    tejże ustawy

  • 18. Data: 2014-03-21 12:54:39
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    zarząd komplementariusza pisze:

> [...]
    > dla nieobeznanych z "grypserą" prawniczą :) chodzi o ustawę
    > pod nazwą kodeks rodzinny i opiekuńczy. Zobacz np. art. 108

    Tak się składa, że to nie jest dobry przykład, bo ten artykuł akurat
    zrównuje władzę rodzicielską z opieką... :-)
    Ale mniejsza o to, wiem już w czym rzecz. :-)

    --
    MiCHA

  • 19. Data: 2014-03-31 04:42:09
    Od: zarząd komplementariusza <z...@p...pl>

    > Tak się składa, że to nie jest dobry przykład, bo ten
    > artykuł akurat zrównuje władzę rodzicielską z opieką... :-)

    zrównuje w jednym wyjątkowym przypadku, a przez to wskazuje
    że w sytuacjach "niewyjątkowych" kompetencje rodzica są większe

  • 20. Data: 2014-07-07 11:31:38
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    > Mi wyszło, że to wszystko.
    > Errata: wlać 1 500 i nie brać karty do konta. W tym przekonaniu
    > utwierdził mnie pracownik zakładający mi konta.

    już nieaktualne ;-((
    W nowym cenniku PKO Konto za Zero, czyli flagowy rachunek z oferty
    banku, znajduje się w sekcji "wycofane z oferty". Zmieniają się w nim
    progi zwalniające z opłaty za rachunek i kartę. Opłata warunkowa za ROR
    będzie się pojawiać, jeśli klient nie zasili go wpływami na poziomie
    1000 zł (obecnie 1500 zł) oraz nie dokona transakcji kartą lub mobilnie
    na minimum 100 zł. Opłata warunkowa w karcie pojawi się, jesli nie
    zostaną dokonane transakcje na kwotę co najmniej 150 zł (obecnie 250
    zł). Opłata warunkowa za kartę wzrośnie z 2,90 zł do 3,90 zł.

    <http://prnews.pl/hydepark/pko-bp-siegnie-gebiej-do-
    kieszeni-klientom-po-wakacjach-podwyzki-3160100>
    Marcin "lolekanabolek"