    From: Szczepan <x...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: czek z Francji w euro do inkaso - gdzie najtaniej?
    Date: Sun, 08 Aug 2004 15:21:03 +0200

    On Sat, 7 Aug 2004 18:27:11 +0200, "Radek" <k...@i...pl>
    wrote:

    >Wlasnie otrzymalem czek na bardzo mala kwote Euro (ponizej 20,00) i sie
    >zastanawiam jak go najtaniej zrealizowac.
    >Swego czasu tego typu czeki oddawalem do PEKAO SA, ktore po potraceniu
    >prowizji (10 pln bez wzgledu na kwote czeku) przelewalo pieniazki na
    >wskazany rachunek po ok. 6 tygodniach.

    tu sie troche warunki zmienily, aby oddac czek do inkasa jest
    potrzebne konto u nich, prowizja rowniez sie zmienila 1% (min 10zl
    chyba)

    >Jak dzis zrobic to najtaniej? Czy PEKAO SA jest nadal najlepszym
    >rozwiazaniem w tym konkretnym przypadku?

    ponoc w Slaskim pobieraja 0,25% wartosci czeku (niewiem jaka jest
    minimalna wartosc prowizji ) - kolega oddawal czek niedawno i Pani
    mowila zeby za 3 tyg zadzwonil.

    ja ostatnio realizowalem czek w BPH (inkaso) prowizja 1% - nie
    polecam, na realizacje czekalem 9 tyg.

    Szczepan, S.