  • 1. Data: 2005-11-17 20:26:22
    Temat: Odliczenie odsetek kredytu mieszkaniowego od podatku. Rynek pierwotny oczywiście.
    Od: "Demski Sebastian" <s...@w...pl>

    Witam

    Pytanie czy można odliczać odsetki kredytu mieszkaniowego zaciągniętego w
    tym lub przyszłym roku czy ulga ta już nie obowiązuje. Jeśli można odliczać
    to jakie jeszcze dodatkowe warunki trzeba spełniać (coś tam wyczytałem, że
    mieszkanie trzeba kupić od gminy czy coś tam coś tam).
    Z góry dzięki.

    Pozdrawiam. Seba

  • 2. Data: 2005-11-17 21:22:22
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Demski Sebastian wrote:
> [...]
    > obowiązuje. Jeśli można odliczać to jakie jeszcze dodatkowe warunki
    > trzeba spełniać (coś tam wyczytałem, że mieszkanie trzeba kupić od

    http://gospodarka.gazeta.pl/podatki/1,25044,2499538.
    html
    http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,33209,29753
    49.html