  • 11. Data: 2002-02-02 23:09:28
    Temat: Re: czego nie lubie...
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "andy_k" <andyk@spamprotector_cyberspace.org> napisał w
    wiadomości news:vero5u8dj1q5ukpeg64a9jfk19flbkg92o@4ax.com...

    > Tylko jak te wszystkie narzekania przeczytac skoro w oknie sie nie pojawia
    > belka do przewijania?

    Gdzie sie nie pojawia? Po prostu niektorym osobom udalo sie zaglosowac bez
    komentarza, alob przez przypadek im przerwalo w polowie slowa. Ale to nie
    moja wina.

    Maciej

    --
    FAQ news:pl.biznes.banki => http://www.faq4pbb.prv.pl
    Wyszukiwarka oddzialow http://www.faq4pbb.prv.pl/baza

  • 12. Data: 2002-02-02 23:32:06
    Od: andy_k <andyk@spamprotector_cyberspace.org>

    On Sun, 3 Feb 2002 00:09:28 +0100, "MK" <m...@i...pl> wrote:

    >Użytkownik "andy_k" <andyk@spamprotector_cyberspace.org> napisał w
    >wiadomości news:vero5u8dj1q5ukpeg64a9jfk19flbkg92o@4ax.com...

    >Gdzie sie nie pojawia? Po prostu niektorym osobom udalo sie zaglosowac bez

    Juz ok., po kliknieciu w newsreaderze otworzylo mi sie ta strona, jak
    przypuszczam w jakims otwartym poprzednio oknie przegladarki, ktore bylo
    zmniejszone i nie dalo sie powiekszyc - w sumie troche dziwnie wyszlo, sam nie
    do konca jestem pewny czy tak sie wlasnie stalo jak to opisalem.

    ak