  • 1. Data: 2002-02-02 19:45:02
    Temat: Inteligo - Rezygacja z karty
    Od: "Damian P" <d...@k...chip.pl>

    Czy mozna jakos zrezygnowac z karty VE przy zakladaniu rachunku. Chodzi mi
    ze chce zalozyc rachunek ale nie placic za korzystanie z karty wedlug nowego
    cennika.

    Damian

  • 2. Data: 2002-02-02 21:12:12
    Temat: Re: Inteligo - Rezygacja z karty
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

    Użytkownik "Damian P" <d...@k...chip.pl> napisał w wiadomości

    > Czy mozna jakos zrezygnowac z karty VE przy zakladaniu rachunku. Chodzi mi
    > ze chce zalozyc rachunek ale nie placic za korzystanie z karty wedlug
    nowego
    > cennika.

    Kartę należy zdeaktywować po aktywacji konta. Nie zostanie pobrana opłata.

    Choć mogliby wprowadzić opcję pytania przy zakładaniu rachunku, czy ktoś
    chce kartę. Obecnie mnstwo kart będzie w ten sposób produkowanych zupełnie
    bez sensu...

    I jeszcze coś - w nowym regulaminie bank przejmuje odpowiedzialność za
    wszystkie transakcje dokonane po zastrzeżeniu karty. Zniknął dopisek "za
    wyjątkiem transakcji potwierdzonych kodem PIN"!

    --
    Pozdrawiam serdecznie,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501 950782

  • 3. Data: 2002-02-02 21:38:16
    Od: "Damian P" <d...@k...chip.pl>

    Witam,

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:a3hkp3$6vv$2@news.onet.pl...
> [...]
    > chce kartę. Obecnie mnstwo kart będzie w ten sposób produkowanych zupełnie

    No wlasnie o to mi chodzilo zeby nie przysylali bo po co maja sobie robic
    dodatkowe koszty, ale widac ze ich nato stac.

    > I jeszcze coś - w nowym regulaminie bank przejmuje odpowiedzialność za
    > wszystkie transakcje dokonane po zastrzeżeniu karty. Zniknął dopisek "za
    > wyjątkiem transakcji potwierdzonych kodem PIN"!

    A to jest bardzo dobra zmiana.

    > --
    > Pozdrawiam serdecznie,
    >
    > Wojciech Nawara