  • 1. Data: 2003-05-13 13:11:08
    Temat: czarna lista
    Od: "Marek Szyszko" <m...@p...onet.pl>

    Witam,

    jakis czas temu pkobp wpisalo mnie na liste niesolidnych klientow czy jakos
    tak. Czy moze mi ktos przeslac linka do informacji na temat gdzie sie udac
    badz do kogo napisac aby usuneli z tej listy.

    Pozdrawiam

    Marek Szyszko

  • 2. Data: 2003-05-13 13:14:56
    Temat: Re: czarna lista
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    www.zbp.pl

    --

  • 3. Data: 2003-05-14 18:03:24
    Temat: Odp: czarna lista
    Od: "Premier" <w...@p...fm>

    musisz sie udać do tego banku który Cię wpisał na tą listę, tylko on Cię
    może z niej wykreślić.
    pozd

    Użytkownik Marek Szyszko <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b9qqtb$e1p$...@n...onet.pl...