  • 1. Data: 2003-05-13 12:43:11
    Temat: E-bay, PayPal i takie tam...
    Od: "Marlboro" <m...@e...it.pl>

    Witam,

    Mam pytanie:
    - Czy jest jakaś opcja aby z Polski kupować na E-Bay'u i płacić kartą z
    Inteligo za pomocą PayPal? Lub może jakiegoś innego, podobnego systemu?

    Nie ukrywam, że dużo rzeczy tam jest które by mi się przydały ale brak
    możliwości założenia konta z Polski w PayPal wiąże mi ręce...

    --
    Pozdro...
    Marlboro

  • 2. Data: 2003-05-13 13:38:00
    Temat: Re: E-bay, PayPal i takie tam...
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik "Marlboro" <m...@e...it.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Nie ukrywam, że dużo rzeczy tam jest które by mi się przydały ale brak
    > możliwości założenia konta z Polski w PayPal wiąże mi ręce...

    korzystaj z bidpay.com lub payingfast.com

    --
    pozdrawiam
    plusz