  • 1. Data: 2003-05-13 12:08:00
    Temat: [mBank] kredyt hipoteczny i oprocentowanie
    Od: "wcale_nie" <m...@g...pl>

    Witam!
    Zielony jestem w zagadnieniu- zupelnie sie gubie. Skorzystalem na stronach
    mBanku z kalkulatora walutowego - wyliczyl mi ze moge wziac 47800 PLN
    kredytu hipotecznego, na 30 lat, z oprocentowaniem 9,25% ramach mPlanu.
    Rata stotrzydziesci kilka PLn.

    Interesuje mnie oprocentowanie: 9,25 to chyba dosc wysoki wskaznik w
    stosunku np do kredytu Pola 6,5 % bodajze, w innych bankach tez chyba
    wszedzie ponizej 9%. Moglby mi ktos krotko i lopatologicznie wyjasnic jak to
    dziala i czy kredyty w mBanku w istocie nie sa konkurencyjne?

    --
    pozdrawiam
    wcale_nie

  • 2. Data: 2003-05-13 12:20:48
    Temat: Re: [mBank] kredyt hipoteczny i oprocentowanie
    Od: "wcale_nie" <m...@g...pl>

    wcale_nie wrote:

> [...]
    > wszedzie ponizej 9%. Moglby mi ktos krotko i lopatologicznie wyjasnic
    > jak to dziala i czy kredyty w mBanku w istocie nie sa konkurencyjne?

    Na stronach mBanku jest informacja "Kredyt hipoteczny: 5,95% do 9,95%" od
    czego zalezy wysokosc tego wspolczynnika?

    --
    pozdrawiam
    wcale_nie

  • 3. Data: 2003-05-13 12:56:23
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > Na stronach mBanku jest informacja "Kredyt hipoteczny: 5,95% do 9,95%" od
    > czego zalezy wysokosc tego wspolczynnika?

    Od dochodu na lebka
    wielkosci twoich zobowiazan
    wielkosci wkladu
    pogody

  • 4. Data: 2003-05-13 13:03:11
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl> wrote:

    > Od dochodu na lebka
    > wielkosci twoich zobowiazan
    > wielkosci wkladu
    > pogody
    wzrostu ;P

    --
    ___________ (R)

  • 5. Data: 2003-05-13 13:55:32
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    wcale_nie napisał(a):

    > Na stronach mBanku jest informacja "Kredyt hipoteczny: 5,95% do 9,95%" od
    > czego zalezy wysokosc tego wspolczynnika?
    granica dolna zalezy od dzialu marketingu ;)
    gorna to jest to co mniej wiecej mozesz otrzymac
    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt

  • 6. Data: 2003-05-13 14:21:36
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > mBanku z kalkulatora walutowego - wyliczyl mi ze moge wziac 47800 PLN
    > kredytu hipotecznego, na 30 lat, z oprocentowaniem 9,25%  ramach mPlanu.

    Sprawa "atrakcyjnego" oprocentowanie kredytów mieszkaniowych w mBanku była
    wielokrotnie dyskutowana na tej liście. Poczytaj archiwum. Polecam np. PKOBP
    lub KB. Oprocentowanie WIBOR3M+1,5%, co daje w przybliżeniu na czerwiec (w KB)
    7% (teraz 7,30%). Osobiście nie radzę korzystać z kredytu Pola; są jednak także
    inne zdania na ten temat. Pozdrowienia Tensor1.