  • 1. Data: 2019-11-20 21:06:22
    Temat: curve i podwójne obciążenie
    Od: Robert Sierant <b...@x...pl>

    taka sytuacja:

    chcę zapłacić curve, odrzucenie, płacę zwykłą kartą i przechodzi, loguję
    się do apki i mam 1x obciążenie curve i 1x zwykłą kartą

    ktoś miał podobną sytuację?
    --
    pozdrawiam
    RobertS

    https://finansowewariacje.wordpress.com/

  • 2. Data: 2019-11-20 21:34:29
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Ale do której apki się logujesz?
    Blokada od curve powinna zejść bez rozliczenia.
    Jak nie to reklamacja.

  • 3. Data: 2019-11-20 22:00:50
    Temat: Re: curve i podwójne obciążenie
    Od: Robert Sierant <b...@x...pl>

    > Ale do której apki się logujesz?
    > Blokada od curve powinna zejść bez rozliczenia.
    > Jak nie to reklamacja.

    do curve i do millennium (ta karta była podpięta pod curve)

    coś mi ostatnio ta kurwica nie działa, nie wiem czy to mille coś
    namieszało czy curve, spróbuję podłączyć inną kartę

  • 4. Data: 2019-11-20 22:26:56
    Od: Waldek <m...@a...nie.dam>

    W dniu 2019-11-20 o 22:00, Robert Sierant pisze:

    > do curve i do millennium (ta karta była podpięta pod curve)
    >
    > coś mi ostatnio ta kurwica nie działa, nie wiem czy to mille coś
    > namieszało czy curve, spróbuję podłączyć inną kartę

    Mam podpiętą kartę Milka, Inteligo, CA, GO, Santiego, Żubra
    i nie ma żadnego problema.

    A przy okazji - obie blokady zeszły, ta na ~1 funciaka i groszówkowa
    założone przy autoryzacji nowej żubrowej debetówki

    Pozdro

  • 5. Data: 2019-11-21 13:46:45
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu środa, 20 listopada 2019 22:00:52 UTC+1 użytkownik Robert Sierant napisał:

    > do curve i do millennium (ta karta była podpięta pod curve)

    Nie no, w apce curve nie zobaczysz transakcji kartą milka.
    Jeśli widzisz blokadę w apce curve, to w milkowej powinieneś widzieć dwie (jedna z
    przedpiskiem CRV* - o ile tak jest w blokadach, a nie jedynie w rozliczeniach).

    > coś mi ostatnio ta kurwica nie działa, nie wiem czy to mille coś
    > namieszało czy curve, spróbuję podłączyć inną kartę

    A po co curvujesz w PL z tylko jedną podpiętą kartą?
    Testy (jak wrażenia DCC?) czy zbierasz moneyback podwójny - czyli i z curve i z
    milka?

  • 6. Data: 2019-11-21 20:33:43
    Od: Robert Sierant <b...@x...pl>

    > Nie no, w apce curve nie zobaczysz transakcji kartą milka.

    to oczywiste, to działa tylko w jedną stronę

    > Jeśli widzisz blokadę w apce curve, to w milkowej powinieneś widzieć dwie (jedna z
    przedpiskiem CRV* - o ile tak jest w blokadach, a nie jedynie w rozliczeniach).

    w mille widzę dwie transakcje, jedna "normalna" i druga curve, a w curve
    tylko tę drugą

    > A po co curvujesz w PL z tylko jedną podpiętą kartą?
    > Testy (jak wrażenia DCC?) czy zbierasz moneyback podwójny - czyli i z curve i z
    milka?

    mam podpięte 4 karty, ale akurat ta akcja z podwójnym obciążeniem wyszła
    mi w mille