  • 1. Data: 2019-11-12 09:09:31
    Temat: Curve pobiera opłate ?
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    Właśnie dodałem nowa kartę do "zasobnika' Curve
    i widzę obciążenie na 4,94 zł
    a dopiero później groszową z kodem weryfikacyjnym.

    Wygląda na to, że Curve zaczęło pobierać opłatę za dodanie karty
    - wcześniej tego nie zauważyłem, a mam kilka kart dołączonych

  • 2. Data: 2019-11-12 09:34:18
    Temat: Re: Curve pobiera opłate ?
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Hmm, akurat funciak - ciekawostka by była.
    Poczekaj na ew. rozliczenie czy zwrot, może to tylko dodatkowa weryfikacja - bo np.
    karta nie ma 3D-secure - chyba jedną taką dodawałem (tzn. nie pamiętam, czy akurat
    karta nie ma 3DS, czy akurat curve nie umiało/mogło skorzystać) i możliwe, że jakieś
    takie podwójne obciążenie - potem zwrócone - było.

  • 3. Data: 2019-11-12 18:24:29
    Od: mmk <m...@g...com>

    W dniu wtorek, 12 listopada 2019 09:09:33 UTC+1 użytkownik Waldek napisał:
> [...]
    >
    > Wygląda na to, że Curve zaczęło pobierać opłatę za dodanie karty
    > - wcześniej tego nie zauważyłem, a mam kilka kart dołączonych

    Zwrócą Ci. Też tak miałem, obciążyli dokładnie ?1,00, a kilka dni później oddali.
    Osobne obciążenie z kodem też było.
    Od czego zależy, kiedy jest to dodatkowe na funta, to nie mam pojęcia. W moim
    przypadku wystąpiło przy podpinaniu KK Citi (z 3D-Secure), natomiast przy KK z SCB -
    już nie (ta karta nie ma 3D Secure).

  • 4. Data: 2019-11-12 21:33:12
    Od: Robert Sierant <b...@x...pl>

    W dniu 2019-11-12 o 18:24, mmk pisze:

> [...]
    przypadku wystąpiło przy podpinaniu KK Citi (z 3D-Secure), natomiast przy KK z SCB -

    pobiorą i oddadzą, nie ma co się stresować ;-)

    ps
    niedawno doładowywałem kartę PEKA (na komunikację miejską) i nie wiem
    dlaczego, ale doładowanie (kilka zł) po kilku dniach mi Curve oddało,
    czyżby akceptant nie zdążył tego rozliczyć?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

    https://finansowewariacje.wordpress.com/

  • 5. Data: 2019-11-13 02:23:36
    Od: Waldek <m...@a...nie.dam>

    W dniu 2019-11-12 o 21:33, Robert Sierant pisze:

    > pobiorą i oddadzą, nie ma co się stresować ;-)

    Ależ ja się nie stresuje - nie przy takich kwotach :D
    - ot, zaciekawiło mnie

> [...]
    > dlaczego, ale doładowanie (kilka zł) po kilku dniach mi Curve oddało,
    > czyżby akceptant nie zdążył tego rozliczyć?

    Mnie ostatnio Bolt "ciachnął" kwotę za zamówiony kurs z podpiętej
    wirtualki Revoluta, po czym oddał potrącając za odbyty przejazd
    (a przynajmniej tyle widzę w historii)

    Pozdro

  • 6. Data: 2019-11-13 13:45:55
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu wtorek, 12 listopada 2019 21:33:13 UTC+1 użytkownik Robert Sierant napisał:

    > niedawno doładowywałem kartę PEKA (na komunikację miejską) i nie wiem
    > dlaczego, ale doładowanie (kilka zł) po kilku dniach mi Curve oddało,
    > czyżby akceptant nie zdążył tego rozliczyć?

    Jeszcze się może rozliczyć, zdjęcia blokady bez rozliczenia - co następuje zwykle po
    tygodniu lub dwóch (nie pamiętam, który wariant dla płatności, a który dla wypłaty z
    bankomatu).
    Ostatnio miałem tak w citku - myślałem, że dostałem w prezencie od visy chlebek z
    piekarni, bo transakcja z 25 października znikła z blokad - ale jednak rozliczyła się
    6 listopada.