  • 1. Data: 2019-11-14 19:04:02
    Temat: Kontrola
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dzwoni Citi - mam u nich KK.
    "dzien dobry, a moze kredycik, a moze podniesc limit, ... a widze, ze
    ma pan w innym banku KK i kredyt - a moze przeniesc do naszego".

    Widac zajrzeli do BIK ... ale tak sie zastanawiam - maja prawo,
    szczegolnie w celu marketingowym ?

    Czy nie tylko maja prawo, a nawet obowiazek - bo trzeba pilnowac
    dluznika.
    Choc akurat u nich to jakies groszowe wydatki na tej karcie ...

    J.

  • 2. Data: 2019-11-14 22:56:09
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Może masz ten kredyt i KK w innym banku jeszcze sprzed wzięcia KK w citi?
    Śmiesznie ma mBąk - każą podać zobowiąznia w innych bankach, no to 0, a co ;P
    Potem wypełniam wniosek drugi raz - a tam już wpisana i nieedytowalna prawdziwa suma
    limitów KK z innych banków, cwaniaki jedne, ciekawe, po jakim czasie się to
    przterminuje ;>

  • 3. Data: 2019-11-15 08:35:00
    Temat: Re: Kontrola
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 14 Nov 2019 13:56:09 -0800 (PST), Dawid Rutkowski
    napisał(a):
    > Może masz ten kredyt i KK w innym banku jeszcze sprzed wzięcia KK w citi?

    nie, kredyt duzo pozniej, ale KK wczesniej.

    W sumie chyba bez znaczenia - powinni monitorowac, czy klient sie za
    bardzo nie zadłuza.
    Czy nie powinni ? A moze im nie wolno ?
    choc przy tych kwotach co wydaje przez City, to uwazam,
    ze nie wolno :-)

    Czy to tylko normalne przetwarzanie danych w celu marketingowym,
    na co akurat wyrazilem zgode.
    Co beda dzwonic z propozycjami do osob bez zdolnosci :-)

    > Śmiesznie ma mBąk - każą podać zobowiąznia w innych bankach, no to 0, a co ;P

    To chyba standard w kazdym banku ... ale wpiszesz 0, oni rutynowo
    sprawdza w BIK ... i mamy probe wyłudzenia kredytu :-)

    Fakt, ze KK to tak nie nie utozsamia sie z kredytem ...

    > Potem wypełniam wniosek drugi raz - a tam już wpisana i
    > nieedytowalna prawdziwa suma limitów KK z innych banków, cwaniaki
    > jedne, ciekawe, po jakim czasie się to przterminuje ;>

    Nie rozumiem - sami sprawdzili BIK i wypelnili za Ciebie ?

    A przeterminuje ... kolejny wniosek, kolejne sprawdzenie :-)

    J.

  • 4. Data: 2019-11-15 13:14:14
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu piątek, 15 listopada 2019 08:35:03 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

    > Nie rozumiem - sami sprawdzili BIK i wypelnili za Ciebie ?

    Najpierw wypełniłem i złożyłem jeden wniosek - co jest równoważne z pozwoleniem na
    sprawdzenie w BIK, ale dopiero po złożeniu wniosku - więc we wniosku mogłem wpisać 0
    w zobowiązania w innych bankach.

    Potem dla ciekawości wypełniałem kolejny wniosek - o kolejną KK - i już miałem tą
    wartość wpisaną - i nieedytowalną.

    > A przeterminuje ... kolejny wniosek, kolejne sprawdzenie :-)

    Pewnie tak - póki co wpisują mi we wniosku tą samą kwotę, ale już edytowalną.