eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankicurve+amazon.de › curve+amazon.de
  • Data: 2019-12-12 22:58:34
    Temat: curve+amazon.de
    Od: jacgl <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Parę dni temu płaciłem na amazon.de ok 60 Euro kartą curve+Citi kredytówka, wszystko
    poszło gładko. Można więc założyć że karta jest przez amazon zweryfikowana, adres
    nabywcy zgadza się itd. Nawet cashback za amazon został naliczony przez curve.
    Dzisiaj kolejne zamówienie, trochę droższe, ale znacznie poniżej limitów oficjalnych
    curve. Ten sam zestaw z Citi, przychodzi powiadomienie push o płatności, ale za
    moment mail z amazona -płatność odrzucona. W aplikacji curve nie ma śladu po
    transakcji, w Citi też brak śladu.
    Drugie podejście po kilkunastu minutach: curve +kredytówka Pekao. Przełączam w
    aplikacji aktywną kartę. Tym razem przychodzi powiadomienie push o odrzuceniu
    płatności. W aplikacji znów brak śladu, w Pekao też, po chwili podobny mail od
    amazona.
    Czyli porażka, niby karta jest, w dodatku sprawdzona kilka razy, ale większe sumy to
    już nie? a może cashback za amazon ich boli?
    Trzecie podejście z Twisto, i przeszło, przy czym najpierw pojawiła się w aplikacji
    transakcja na 0,00zł. Dopiero po kilku minutach prawidłowa suma, kurs bardzo ok.
    Cóż... fintechy... polegać na nich na pewno nie można.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1